Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604

Gisteren heb ik dit ook een keer gehad op de PS4. Geen idee waar het vandaan kwam..

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Upcoming Game Update
    We are aiming to get a new update live for all platforms at the end of January/beginning of February (timing might change.) This update will include a number of stability improvements, tweaks, and fixes. We will get back to you with the change notes as the update goes live.

Upcoming Gameplay Balancing
    We are actively looking for your feedback on a couple of core gameplay balancing items. Head to this Battlefield Blog post [blogs.battlefield.com] to make your voice heard. In the upcoming weeks, we will also share a large number of balancing tweaks that we are making to Battlefield 4 in future updates, including changes to DMR performance, anti-air, and more.

BF4 Multiplayer Experience
    We are looking to improve a number of items to further enhance the overall multiplayer experience. We will share more details on this in February. In the meantime, thanks for your feedback on items that you have helped us identify.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    wie van jullie heeft BF4 op de xbox 360? of loop ik nu echt achter:confused:

heb wel al een paar keer gehad dat mijn hele xbox vastliep, moet dan de xbox uit en aanzetten met de knop via controller lukt het niet. en natuurlijk als je net lekker bezig bent.
    en soms het rubberband effect. echt irritant. en ok, ik ben niet de beste, ook niet super goed. maar soms ben ik er echt zeker van dat ik raak schiet, maar nog ga ik al eerst dood en de vijand heeft nog 100%
    van de week maar kijken of ik premium kan halen voor de andere mappen.
    maar wel een te gek spel weer.:thumbs:

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik hoop dat ze het joinen van een server op de PC nu eindelijk eens verbeteren, heel vaak heeft hij een foutmelding dat hij niet kan connecten of zelfs de server niet kan vinden, zwaar irritant. Als ik eenmaal in de game zit werkt hij wel prima, heb soms geen hitmarkers maar ach.. Ze gaan toch wel neer :+

5. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    gister lekker bezig in metro
    wordt ik neer gemaaid . spawn ik niet meer blijf in een soort spectator mode hangen .
    moet dan de X1 opnieuw opstarten om weer te kunnen spelen :mad:
    ging ik voor mijn doen een keertje lekker krijg je dit pffff

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool als je nu de server browser gebruikt op je pc voor een Xbox of PS game zie je nu ook ping staan.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is verdomde handig voor als we straks rented servers krijgen. >50ms = kickban :+

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan dat dus niet gebruiken omdat ik niet meer weet met welk email adres ik mijn Battlelog account heb gemaakt. Bij EA kunnen ze me niet helpen :{

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej!

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, dat laatste was ook bullshit. Activeer je active protection komt ie er alsnog door :mad:

Maar ik gebruik nu die TOW missile launcher.

Voor de rest wel goede tweaks :)

11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja het is was ook echt makkelijk om aircraft neer te halen met de MAA.
    Ik was ook zo een AA bitch in het begin, heb hier ook gebruik van gemaakt voor mijn Black Shark camo.
    Easy "vehicle destroyed" erbij steeds :)

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha precies.

En met die Gunships was al helemaal belachelijk, daar kreeg je duizenden punten voor in een potje 8)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de AMD PC gebruikers die mantle patch komt deze maand ook. :)

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nu nog een SP patch dat de progressie wordt opgeslagen :mad:

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    En niet crasht :+

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Daar kun je in 1 zit doorheen komen, max. 4 uurtjes ofzo. :+

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb laatst in 2 uurtjes de eerste drie missies op hard gedaan. Dus vier uur mij niet gezien + ik wil eigenlijk de achievements halen dus dan moet hij wel saven. :F:

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik gebruikte voorheen ook altijd gewoon de AT Mine. Wist niet dat die M2 Slam zo lekker werkte :)

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Nu ik sinds kort ook een next-gen console heb: Is BF4 iets voor mij? Ben namelijk totaal niet goed in zulke soort games, en kan maar een paar uur per week spelen (niet als 14-jarig ventje 5 uur per dag). Is het dan wel iets voor mij, of word ik weggevaagd? Kent het spel goede matchmaking?

Nu hoef ik uiteraard geen potjes te winnen, maar alleen maar dood gaan gaat ook vervelen.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had ongeveer precies dezelfde vraag voor de release. Mij werd aangeraden gewoon voor BF4 te gaan. Dit mini reviewtje schreef ik daarna: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5058736&postcount=24

Oftewel; ik vind dat het zeker iets voor jou kan zijn. Dit is geen game waar het gaat om een k/d ratio. Er zijn zoveel manieren waarop je je nuttig kunt maken en voelen.
    Een CoD verveel ik me al snel dood doordat ik constant doodgeschoten word. Hier niet. Beide militaire shooters, maar oh zo anders. Ik raad het zeker aan!

Deel Deze Pagina