Ugh, dat gedeelte bij de treinen in level drie volgens mij was echt zo bedroevend slecht qua AI. Haha Daz, check vanaf 04:00 dan. Daar was ik vanmiddag, dat was echt treurig.
Het valt nu zo op doordat ze een ander soort gameplay proberen. in 3 was de AI ook niet bepaald niveau Covenant maar omdat het gewoon recht toe recht aan door levels heen raggen was (op 1 enorm gescript stealth deel na) merkte je er niks van en was het gewoon mooi en spectaculair. Maar nu proberen ze van alles en nog wat en zie je dat de AI er gewoon niet voor is en dus krijg je een wallhack mee en een insta-turret , en als je die niet hebt een sniper die iedereen die je kan spotten meteen neerhaalt... dat is natuurlijk geen gameplay vind het erg jammer want als ze gewoon deel 3 maar dan mooier hadden gemaakt was iedereen veel positiever geweest, dat weet ik zeker
Ik had vooraf interesse in deze juist omdat het anders leek dan KZ3. Maar ja... achteraf gezien hebben ze geen nieuwe kopers/fans getrokken (mij en Anubis iig niet) en de oude fans zijn ze ook wat verloren. Hey... laat me aan Halo 4 denken.
De lipsync, karakters e.d. zijn af en toe wel slecht ja, maar de gameplay is echt wel goed. Sowieso is er geen betere gunplay te vinden op de PS4, en als je de moeilijkheidsgraad wat omhoog krikt wordt de AI ook wat beter. Beste consolegraphics die er zijn, beste gunplay, afwisselende gameplay ipv alleen maar schieten, hele vette levels met een paar mindere.... 8/10 op zijn minst, anders lekker CoD kopen mannen.
Als je slechte stealth gameplay afwisselt met slechte scripted crap dan maakt dat de game niet perse beter... Tot nu toe heb ik 2 levels gespeeld die ik wel echt okay vond. Het 'Alien' level in het verlaten ruimteschip en het level met de inval in dat appartementencomplex voor de rest is het qua gameplay voor mij echt om te huilen geweest niet spannend, niet moeilijk en vooral niet boeiend. Rondkruipen en dan iedereen taggen zodat je magic sniper ze allemaal neerschiet of 10 minuten op een balkon staan terwijl je met een overpowered wapen golf na golf aan dezelfde mannetjes op 100 meter afstand wegblaast is nou niet echt 'nex-gen' gameplay En ja de guns zien er mooi uit en voelen lekker, maar qua beweging en aim en totale feel is zelfs de SP van BF4 beter..
Tsja ik ben het er gewoonweg niet mee eens. Zeker je laatste comment, de SP van BF4 is echt om te janken helemaal als je op de gunplay doelt. Maar goed, het blijven uiteraard maar meningen van ons beiden.
Iemand hier die ik blij kan maken met een DLC code? Vond 'm in m'n mailbox maar heb de game niet meer
Geen idee, dat staat er niet bij maar zover ik weet is het multiplayer DLC. Misschien leuk voor die 4 mensen die het spelen
Iemand die online zijn andere teamgenoten ook daadwerkelijk hoort? Of speelt er niemand Warzones met een headset? Probeer namelijk te communiceren maar heb nog nooit een reactie gekregen of anderen gehoord...
Het is al een tijdje geleden dat ik zo een kutcampaign gespeeld heb. De eerste helft was erg leuk, maar de tweede helft is repetitief, saai, voorspelbaar en lineair as fuck. Wat een tegenvaller is deze game zeg!
Ik houd ook niet van zo van Shooters en ben ook met de campaign bezig. Begin was inderdaad wel aardig en vooral het level Vekta City was impressive. Maar die ruimtelevels daarna enzo zijn echt boring en inderdaad super standaard ...