Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je bedoelt 2 weken voor CoD in de winkel te liggen

dat moest BF3 ook

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat klopt maar de release van een BF game is meestal rond eind oktober.
    Maar ze moeten idd wel voor 5 platformen ontwikkelen. Maar ja dat is hun probleem.

@Delphiki

Helaas wel ja en ondertussen verkoopt Ghost 18 miljoen en BF4 7 miljoen.
    Iedereen weet dat het ander soort games zijn maar ja toch moeten ze concurreren.. Vraag me af of ze dan beter juist kunnen wachten.
    Ghost is een matige game en iedereen is er wel klaar mee en als je dan BF4 nu had gereleased had je daar mooi op kunnen inspelen met een complete en goed werkende game. :)

Laatst bewerkt: 28 jan 2014
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat deden ze met BFBC nog wel

maar het nadeel daarvan is dat je dan de vlak voor kerst launch aan CoD moet laten en dat kan gewoon niet uit

Het percentage van de jaarlijke verkoop van games wat in de aanloop naar kerst verkocht word (vooral in de US) is echt enorm

dat is DE release window

En dat is de strijd die EA wil winnen

niet wie de betere game maakt maar wie staat er met kerst op 1

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Ik moet er nog even mee wachten vrees ik... Krijg m'n NAT Type niet van 'failed' of 3 af. En dan hangt m'n PS4 nog wel aan de kabel... Altijd zo frustrerend dat gedoe :mad:

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Gister voor het eerst Battlefield aangeraakt................. Singleplayer, wil die shit eerst onder de knie krijgen. Na Bad Company 2 geen BF meer aangeraakt.

Damn! Fucking vet! T'voelt echt alsof je een gun in je klauwen hebt in plaats van een waterpistool. Nu moet ik me nog even inleven in al die voertuigen want dat vond ik altid zo irritant aan BF.

(Cod Fanboy)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Beter ga je gewoon gelijk in de MP, veel vetter :cool:

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja inderdaad. De SP is een cakewalk. De multiplayer... Dat is waar je de game voor koopt :9

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ga ik zeker ook doen! Maar wil zoals gezegd eerst ff alles onder de knie krijgen en het sfeertje proeven :) Komt goed! :D

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat lukt je toch niet echt in SP, je leert het beste in de MP omdat dat gewoon unscripted is en onverwachts :+

Wat me opvalt is dat er steeds meer appreciatie is voor Dice en minder 'fix the game' comments zijn bij de nieuwsberichten, eindelijk :+

Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb sinds ik de game heb maar 1 avond gehad met problemen en lag. Verder heeft de game naar mijn mening altijd prima gewerkt.

Ik heb dan ook bijna geen BF3 gespeeld, dus ik weet niet hoe het voorheen was.

Lang geleden dat ik zo erg van een multiplayer game heb genoten!

11. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel tot nu toe alleen maar met de sniper, heb er al 24uur opzitten maar ik zit pas op level 12.
    Ik zou nog graag een 2de class willen gebruiken. Welke class vinden jullie het leukste om mee te spelen? (ik speel graag met leuke gadgets:p maar van de helft weet ik niet wat het doel is van de gadget). Ik ben ook niet zo goed meer als vroeger moet weer flink inkomen dus het ik probeer me meestal op een andere manier nuttig te maken. Maar dat gaat met de sniper moeilijk en het begint best te vervelen om alleen maar te wachten op een rustig plekje totdat ik iemand zie:)
    Elke class heeft ook weer hele andere wapens die heel anders schieten dus ik vind het heel moeilijk om een class te kiezen waar ik me op wil gaan richten.

Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een goeie support die aan iedereen ammo uitdeelt word altijd gewaardeerd (want daar zijn er te weinig van :+)

en als je er even flink mee doorspeelt kun je C4 unlocken dus ben je ook niet weerloos tegen voertuigen

plus je speelt daar de shotguns vrij die je dan ook weer op andere klasses kan gaan gebruiken

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leukste manier van spelen vind ik de spec ops class. Oftewel Recon class met een carbine en suppressor. En als gadgets de motion balls en C4. Lekker achter enemy lines hun het leven zuur maken.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Weet niet of ik dat helemaal met je eens ga zijn. Ja, voor een groot gedeelte wel, maar bijvoorbeeld het gooien van een granaat zit net op een andere knop als bij CoD (weet niet of je dit allemaal aan kan passen), ook moet je iets meer kogels in je tegenstander pompen heb ik het idee. Dat soort dingetjes doel ik meer op. Als je een andere shooter bent gewend is het toch ff schakelen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso is het handig als je net begint om Assault te spelen. De "beste" wapens en een medkit om jezelf te healen. Suppressor heeft ook wel nut in het begin dan heb je minder vaak dat je gerushed wordt door de tegenstander omdat je dan op de mini map zichtbaar bent. :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog wat balancing.

18. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Is die ingame battlelog ook steeds offline bij jullie?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op de boost voor DMR's en de nerf voor de MTAR na allemaal positieve punten imho

MTAR was net weer m'n favoriete carbine aan te worden

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja de MTAR was een bug. Deed 18 damage minimaal ipv 15.4 zoals bijna elke carbine.

Deel Deze Pagina