[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oh team vergeten bij te voegen ik speel 433(2):

--Ayew---Falcao---Lucas

----Matuidi-----Moutinho-

--------Toulalan---------

Clichy-Umtiti-T.Silva-Mariano

--------Sirigu------------

Edit: Ja klopt dan zou je beter voor zoiets kunnen gaan, had Rodriguez ook gebruikt maar vond die idd ook niks.

Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah, ziet er prima uit. Mis je alleen geen creativiteit op het middenveld?

3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee eigenlijk niet, heb Matuidi Artist gegeven en Moutinho Engine voor extra passing. En de passjes de ze geven zijn gewoon erg goed, verder denk ik dat de middenvelders in een 4-3-3 (2) niet extreem hoge passing nodig hebben maar vooral goed all-round moeten zijn.

Ik zit erover na te denken te sparen voor IF of SIF matuidi maar dat gaat erg lang duren. IF Moutinho is nog duurder, misschien toch Lavezzi nog een keer uitproberen.

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb mijn oude team ook wel weer gezien nu in deze vorm.. De coins die ik in TOTY Xavi heb gestoken wordt nu eigenlijk niet benut zoals het zou kunnen en daarnaast ben ik het met siemenn eens dat SiF Pedro toch onder verwachting speelt.

Oude team (433(5)):

Neuer
    Lahm - Dante - Ramos - Marcelo
    Schweinsteiger - Busquets - Xavi(toty)
    Robben - Neymar - Sif Pedro

Ik vind de 433 opstelling wel heel chill spelen dus denk dat ik die behoud. Ga dus xavi en pedro verkopen en wil met dat geld Neymar vervangen voor zijn If (LW).. Alleen dan blijft de ST nog open en het liefst zou ik daar een keer lewandowski proberen aangezien veel mensen enthausiast zijn over hem. Alleen dan kom ik een beetje in de knoop op het middenveld.

Zelf zat ik te denk aan dit team (433normaal of 433(4)):

neuer
    lahm-Dante-Ramos-Marelo
    Schweinsteiger - Gundogan - Fabregas
    Robben - Lewandowski - If Neymar

Ik ben alleen bang dat het middenveld dan verdedigend niet sterk genoeg is en vroeg me af hoe jullie hier over denken...

Eventueel dacht ik bijv aan (433(5)):

neuer
    lahm-Dante-Ramos-Marelo
    If Sahin - Gundogan - Fabregas
    Robben - Lewandowski - If Neymar

Maar ook van die Sahin weet ik niet zo veel en dan moet ik een spaanse keeper pakken..

Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik (en vele anderen op EA fora) vinden Lewandowski echt dé tegenvaller van FUT14. Voelt onhandig aan de bal en is koppend niet top.

6. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net begonnen met Ultimate Team.
    Ben eerst begonnen met een seizoen tegen de computer, maar als ik een toernooi op wereldklasse win, krijg ik dan meer munten?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, het aantal munten dat je krijgt wordt gekozen door meerdere factoren: hoeveelheid kansen, hoevelheid kansen tegen, hoeveelheid gele kaarten voor en tegen, hoevaak buitenspel, niveau van de tegenstander, score, etc.

8. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke top dankjewel:)

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik scoor vaak met mijn spitsen. Met Lewnadowski kreeg ik het echter voor elkaar in 4 wedstrijden geen goals en assists af te leveren. Vind het ook een matige speler. Kan er niet goed mee overweg. Mandzukic is veruit de beste in bundesliga.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik krijg Mandzukic niet aan het werk. Wellicht is hij niet top voor een 41212, maar eerder met flankspelers en als enige spits.

11. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Geld dat ook nog voor zijn If (87)???

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja klopt, in 4231 is hij geweldig. Zelfde geldt voor Kroos.

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kan je wellicht proberen, vond zijn balaaname en draaicirkel in de game dramatisch.
    Dat geld overigens voor FUT en H2H, zelfs in een 4-2-4 formatie raakte die geen pepernoot...
    Misschien wel de slechste spits van 4,5* en 5* teams voor mij

14. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Dat is duidelijk...

Wat zouden jullie doen met dit team dan?

Neuer

Lahm - Dante - Ramos - Marcelo

Schweinst. - ??? - ???

Robben - ??? - NeymarIf

budget is 250.000

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zoiets?

(Boateng > Dante)

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind lewan juist echt geweldig in m'n 41212 hybrid naast neymar, ik las hier ook dattie met koppen te kort komt, maar gek genoeg is hij voor mij juist 1 van de betere koppers in de game

17. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is er al iets bekend over die winter transfers en upgrades? Vorig jaar kwamen ze in kleine pakketjes, 1 a 2 keer per week in januari, nu niks..

18. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk komen ze dit jaar allemaal in 1 keer rond 7 februari ofso

19. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb mandzukic nu 1 seizoen gebruikt, div 2, niet gepromoveerd, 6 doelpunten. Daarna lewandowski gehaald en speel inmiddels div 1.. Hij scoort bijna elke wedstrijd \o/ ... Mede ook wel dankzij neymar en robben..

20. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e3G6UnlTbrjG:360

Ik heb nu dit team. Wil gaan uitbreiden met op de vleugels Reus en Robben.
    Ook wil ik Van Persie in de spits, en Schweinsteiger centraal voor de verdediging.

Omdat het met het geld niet zo snel gaat vraag ik me af wat het handigste is. Ik heb nu rond de 69.000 punten. Kan ik het beste doorsparen voor bijvoorbeeld eerst Robben of Van Persie? Of kan ik beter eerst Reus halen waar ik nu wel het geld voor heb?

Over Van Persie twijfel ik een beetje, maar ben niet erg tevreden over Aubameyang. Huntelaar is langzaam, maar kopt er erg veel in en schiet lekker. Zelfde geldt voor VD Vaart. Scoort veel en passt en goed.

Of heeft iemand andere tips?

Door de verhalen hier over Lewandowski twijfel ik over hem als spits, vandaar Van Persie.

(btw, ik speel online in divisie 4 sinds gister, aardige start gemaakt daar)

Laatst bewerkt: 29 jan 2014

Deel Deze Pagina