Haha, gisteren heb ik bv ook weer constant in de cup verloren. 1 keer met grote cijfers, maar voor de rest (letterlijk!) iedere keer in de laatste 5 minuten of na verlenging/penalty's. Da's niet goed voor mijn bloeddruk! Vooral als ik niet meer dan 1 en soms 2 keer scoor na 15/20 kansen. Ik moet werken aan mijn afronden. Ik vind het ook heel moeilijk in te schatten wanneer ik L1 + driehoekje te vaak gebruik. Ik merk ook dat het OP is, maar als ik een man vrij zie lopen en dat is de beste manier om hem te bereiken... *twijfel*. Of als ik op de counter moet spelen, dan gebruik je dat ook al wat vaker. Nu maar hopen niet zo vaak dat de tegenstander zich eraan irriteert. (ach, uiteindelijk verlies ik alsnog, dus wat zal het hem uitmaken )
Dat is al jaren ook mijn probleem in Fifa, ik maak kansen te weinig af. Vergeet vaak ‘’in the heat of the moment’’ goed te richten waardoor schoten recht op de keeper af gaan.
Meh. Vond de eerste niet veel aan. Hoe is Flow eigenlijk? Die is toch vrij cheap? Op de PS3 nooit gespeeld. Of onnodig schieten met L2 ingedrukt. Ik ben koning het maken van verkeerde keuzes.
Dulle, jij hebt echt geen smaak. Hotline Miami is een bazengame. En flow is boring. Leuk voor een kwartiertje, maar by far de minste game van thatgamecompany. Bespaar je de centjes.
Flower heb ik niet gespeeld. Maar die schijnt best goed te zijn. fl0w gewoon met een boog omheen lopen. Heb hem ooit gratis gedownload op PSN, maar heb zelfs daar nog spijt van. Enige reden dat de game wat attentie kreeg was door de SixAxis gimmick in het begin van de PS3 tijd.
Ik kan er gewoon nooit tegen als ik geld over heb in mijn account. Dat brandt een gat in mijn virtuele portemonnee. Daarom wil ik altijd gepast betalen.
Flower vond ik erg tof! Hele leuke ervaring, zeker de moeite waard om gespeelt te hebben! Wil Trine 2 nog steeds hebben, maar die is me nog wel te duur...
Was toch al bekend? al is het wel jammer maar vermaak me wel deze week met Zelda en Tomb Raider. Outlast is overigens in 1080p /60fps