Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Doe je dit nu gewoon om weer een nutteloze discussie te starten?
    Blijf gewoon liever on topic en als je zijn werk echt wil weten, PM hem :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd.

Ontopic :
    Goed nieuws voor degene die een nieuwe Lumia willen maar met een kleiner scherm dan 5", de 1520v schijnt op de MWC aangekondigd te worden. :) Zijn voor de rest geen specs van alleen wel is te zien dat er een rij aan tiles bijkomt op de kleinere schermen.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over Tinder: op WPCentral las ik dat Rudy Huyn in gesprek met de makers van de service is gegaan, en ze hebben hem gevraagd mee te werken aan het ontwikkelen van een officiële app. Blijft een nutteloze service, maar goed nieuws :)

/edit: GTA San Andreas is uit, maar er staat bij only supported for Nokia Lumia 1520, 1320, 822, 820, 810, HTC 8XT. Nu denk ik dat mijn 920 hem ook aan moet kunnen (want in principe beter dan 820), maar ik ga geen 6,49 neerleggen als hij niet werkt. Even rockstar tweeten...

Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom mag ik dit niet vragen?
    (ben wel nieuwsgierig)

Blijft de resolutie vandie 1520v wel gelijk?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ziet er nice uit :eek:

Al wacht ik wel even met het kopen van een nieuwe mobiel, de 920 bevalt me prima :cool:

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde hou voorlopig nog gewoon de 920, werkt nog even snel en krijgt nog voldoende updates om een hele poos mee te gaan. Ik vind het alleen wel goed om te zien dat Nokia (en andere fabrikanten) niet alleen maar bezig zijn om telefoons met 5" en 6" schermen te maken. Ik vind die totaal niet interessant namelijk en ik denk heel veel met mij.

Edit:

[yt]QML1BVi_C8A[/yt]

Cortana in beeld.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Al iets gehoord? Komt 'ie uberhaupt nog wel uit voor andere Windows Phones? Hij staat er iig nog niet bij in de Store bij mij... (HTC 8X)

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Snap niet waarom mensen die GTA SA op hun telefoon zouden willen spelen. GTA San Andreas krijgt nou niet echt bepaald goede reviews op Android en iOS. Daarnaast is het wel erg jammer dat het niet eens een Xbox Live game is… geen achievements dus, geen trial game te downloaden. Echt lame net zoals die iFruit app die nog steeds waardeloos is. Rockstar kan beter gewoon console/pc games gaan maken dan apps of uitbesteden aan developers die wel verstand hebben van mobile gaming.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb begrepen dat hij wel werkt op Lumia 920 (WPCentral heeft hem daarop getest), en waarschijnlijk op elk toestel met 1GB RAM. Ik ga het zelf toch nog niet downloaden, ik wacht wel op de Red Stripe Deal (hopelijk)

Hier is de Store link; hij zou het moeten aangeven als jouw toestel niet wordt ondersteund. Dan kan je hem niet kopen. http://www.windowsphone.com/en-gb/store/app/gta-san-andreas/c011568d-1578-4d0a-b1cc-9ab7daf58681

De game is dan ook door een andere studo (War Drum Studios) aangepast voor mobile gaming ;)
    Ik begreep dat ie op iOS wel goed was, maar op Android veel problemen waren. De problemen zitten voornamelijk in dat niet iedere telefoon de game aan kan.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik wil misschien deze week een Lumia 1520 gaan kopen.
    Eigenlijk niet een liefhebber van phablets maar het Windows OS icm de looks en de specs spreken mij enorm aan.

Hoe zit het met de hoeveelheid en de kwaliteit van de app's via Windows phone ?
    Iemand die de 1520 in bezit heeft die mij wat meer kan vertellen over deze phone?

Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb geen 1520, maar wel een 920 en met de apps zit het wel goed :)

Die Cortana video is trouwens (helaas) nep....

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Als er achievements in deze versie gezeten hadden had ik 'm zonder twijfel binnengehaald. Nu is er geen enkele reden waarom ik niet even de Xbox Originals-versie die ik op m'n 360 heb staan op zou kunnen starten...

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb zelf ook geen 1520 maar wat beweerd wordt in diverse reviews is dat er geen goed gebruik gemaakt zou worden van het grote scherm.

Dat klopt dus al niet…
    De kwaliteit van de apps is soms minder dan de concurrentie en soms in het geval van instagram (6tag) een stuk beter. Wat ik zelf nog steeds het fijnste vind is dat in de Marketplace de apps consistent zijn qua design oftewel het design van elke app is Modern UI en swipe je dus veel horizontaal in apps. I.p.v. elke app een andere UI.

Edit: er zijn momenteel +200000 apps.

16. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Met de apps zit het wel goed dus.
    Omdat ik in het bezit ben van een XBone zou ik graag de US/UK Smartglas app willen gebruken.
    Is dit mogelijk ?

Ik heb begrepen dat eind volgende maand de nieuwste Nokia's aangekondigd gaan worden.
    Is het de moeite om daar op te gaan wachten?

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja je kan gewoon de US smartglass gebruiken het enige wat je dan wel moet doen is je telefoon instellen op de US. (regio instellingen) Maar Smartglass is er ook gewoon op de Nederlandse Marketplace.

Ik zou even wachten tot volgende maand. :) Maar het zit wel zo dat de toestellen die dan aangekondigd worden vaak niet direct verkrijgbaar zijn, maar wie weet is de prijs van de 1520 (als je hem al los wou kopen) dan iets gedaald.

18. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Nederlandse Smartglass heeft helaas geen XBone ondersteuning.

Bedankt voor het advies :)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet even je land aanpassen in de us en dan de xbox one smartglas downloaden. :)

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197

Daar ben ik van op de hoogte.

Dat werk helaas niet omdat ik niet van mijn tegoed af kom.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina