[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh snap.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh die titan fall xbox is gaaf, maar een witte xbox is nog vetter en een 1TB xbox nog vetter :eek: maar ik heb ook een day one editie in de pre-order met 2 gratis spellen...

Al die keuze gvd :lol:
    Ben benieuwd of de playstation ook dan met andere versies gaat komen. Misschien toch wel heel verstandig om nu geen nieuwe console te halen en lekker af te wachten tot er meer info is.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is er al enige manier om te peilen hoe betrouwbaar deze gast is? 4 Halo's binnen een jaar kan ik mij haast niet voorstellen tenzij de eerste 3 allemaal tegelijk als HD pack oid worden uitgebracht

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die ziet er wel slick uit. :)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze gaan Halo maar gelijk helemaal de nek omdraaien. Halo 4 maken was blijkbaar niet voldoende.
    Maar hey, ik kan Halo 3 weer spelen, dat is wel leuk. Afscheid van de serie.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik geloof er niets van dat ze al die Halo remakes in een jaar tijd gaan uitbrengen, no way.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als Halo 3 en 4 een port zijn moet dat geen probleem zijn. Geen aanpassingen maar alleen digitaal verkopen. En laat Platinum Games eerst maar eens met Bayonetta 2 komen voor die paar gamers met een Wii U. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als aparte releases niet, maar als het in 1 bundel zou zitten zou het niet helemaal vreemd zijn. 'De Halo bundel, voor maar €49,99 en bevat alle Master Chief games. Beleef alles opnieuw voor je de tocht voortzet in Halo 5®©'

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan zou die bundel in november komen denk je? Aangezien het gerucht eerst was dat in november de Halo 2 Anniversary komt.

Beter krijgen we zeer binnenkort eindelijk een officiële lijst van de overige landen en beter zit Nederland er ook bij. Zo goed als ze dat in Nederland toen met 360 deden, zo megaslecht doen ze het nu. Ik begrijp dat hij gewoon prima te importeren is...maar ze zullen hem toch echt wel gaan verkopen hier lijkt me...zoals elk freaking bedrijf zou doen. Alleen bizar dat we er niet tussen staan.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ze slim zouden zijn zou het dan inderdaad in november komen. Maar ja. Zo slim zijn ze de laatste tijd niet. Als aparte releases wordt iedereen Halo moe voordat H5 uberhaupt uit is 8)

En de Xbone is inderdaad prima te importeren. Maar met mij zijn er een hoop mensen die dat gewoon niet doen. Ik koop het uit NL of ik koop het niet.
    Als ie ook dit jaar niet in NL zou komen... :emo:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt gewoon in april. Zitten heus wel bij die landen zoals zweden etc.

Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop het. Ik blijf dat geld maar zo lang opzij houden, daarna vraagt het erom om uitgegeven te worden. :+

edit: April. Zou ook een geniaal verjaardagscadeau zijn. Fingers crossed voor 30 april. :p

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dit najaar tegelijk met de nordics en dan word het een download only variant zonder optical drive :+ Die 180 word gewoon een 360 en wij worden samen met de scandinavische landen het proefkonijn omdat onze infrastructuur ass kicked

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet ie we een heel flink stuk goedkoper worden dan nu 8)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die lijst is toch ook maar een leak? Dus toch nog helemaal niet bevestigd dat Zweden etc hem in april krijgt. Ben het met je eens dat NL in het zelfde launchwindow als Zweden zal zitten

Optical drive zal voor MS een tientje (?) kosten dus reken maar niet op een flink stuk goedkoper. Zonder drive maar met 1TB voor dezelfde prijs zou wel goed zijn

Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat klopt. Maar ik acht de kans groot.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een jaar later en niet eens een disc drive. Ik verwacht flink wat korting! :+ Hoe ze het doen maakt me niks uit.
    Kinect dumpen is een optie. :p

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    April is nice, maar had zelf dan wel maart verwacht, vanwege de Titanfall hype tegen die tijd. Ah well..vooralsnog zijn het onbevestigde berichten, eerst maar op bevestigde berichten wachten.

Ik betwijfel dat Halo 2 gebeuren trouwens, het zou geen 60fps zijn? Yet beloofde MS vorig jaar dat de Halo in 2014 60fps zou worden......

Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

20. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, misschien afgezaagd. Maar toch leuk :)

Deel Deze Pagina