Had vlak voor de afschaffing van het punten systeem nog snel een zooi punten gekocht die 45 euro waard waren.. Gisteren eindelijk eens wat uitgegeven, maar godverdomme wat een miskoop. Dacht, koop Catan, op Android is dat wel vet. Maar de 360 versie is echt verschrikkelijk kut he Dus heb nu nog 35 over (ja was gvd 10 euro ). Iemand nog leuke aanraders? Mogen ook full games zijn (Deals of the Week bv.).
Wel alleen maar Engelse dub Voor mij dus DE reden geweest om er niet aan te beginnen. Daarnaast is niet iedereen even gek op de gameplay.
Catherine. Doen! Is geen arcade game maar een full game tho. Engelse dub valt mee te leven imo, vond de voice dub juist goed!
De afgelopen dagen bezig geweest met Call of Juarez: Gunslinger. Man dat is echt een toffe game zeg. Gewoon ECHT zoals CoJ moet en niet zoals die The Cartel troep. Schieten voelt super aan, guns hebben echt power, leuke humor en leuke manier van hoe het verhaal verteld wordt. Heb de game voor iets van 4 a 5 euro gekocht tijdens die sales en dat is het 100% waard. Breng een echte retail CoJ game naar X1 en PS4 Ubi, please. En dan ook dat je weer gebruik moet maken van physics, zoals in de eerste Juarez.
Strider reviews. Polygon - 8.5. Eurogamer - 7 Gamespot - 8 Edge - 7 Dtoid - 9.5 Game Informer - 8.75 IGN - 7.5
Fable anniversary uitgespeeld. TLC had ik nog nooit gespeeld, maar was ook niet echt boeiend... Wat verder in de game werd het wel aardig, maar technisch is de game. Echt slecht...
Zo, The Bastion uit. Nu op voor New Game +. Echt een hele leuke game. Mocht hij nog voor de aanbieding prijs te vinden zijn, zeker een aanrader! Lekker kort maar krachtig.
Vond Mark of the Ninja ook geweldig. Heb de DLC nog gekocht maar nog niet gespeeld, dus moet dat nog even doen. Al een hele tijd die game nit meer gespeeld.
bedankt. deze was ik niet tegen gekomen in de zoek functie. oh..die zit op slot. na dan ga ik er vanuit dat het niet echt veel gespeeld meer wordt. jammer had een paar vraagjes.
Had niet gezien dat die op slot was. Open anders gewoon een nieuw topic, wie weet is de interesse er wel maar zijn er meer mensen die geen topic kunnen vinden. Succes