Ender's Game gezien. Hoe de fuck kan die film op IMDB een 7.1 krijgen??? God, dat is een 5 van mij, niet hoger.
Ik had ook gelezen dat hij elke dollar van de film of het boek zou teruggeven aan zijn 'slachtoffers', maar het is natuurlijk een huichelachtige, manipulerende klootzak dus vraag me af of dat niet slechts voor de schone schijn is. Ender's Game compleet belachelijk, het laatste stuk is nog wel geinig, maar voor de rest één grote grap. Dat kleine ventje dat cool deed, hahahaha.
Zag de trailer en leek me in eerste instantie nog wel geinig, tot ik zag dat een kind de hero was... Ga hem dan ook niet kijken. Geen vertrouwen (meer) in dat ik me ermee ga vermaken. Genoeg andere films. Gister Silence of the Lambs weer eens gezien en begonnen aan Red Dragon. Vanavond thuis maar verder met de film en Hannibal er denk achter aan plakken. Blijven toch wel bazen films.
Kick Ass 2 Deel 1 was leuker. Verder was het wel degelijk. Al weet ik nooit wat ze nou precies willen met deze films. Moet het nou serieus zijn of grappig? Ach ja. 6.3/10
Dallas Buyers Club McConaughey en Leto stelen de show en daar is alles mee gezegd. Verhaal is boeiend maar stijgt nergens echt naar een bijzonder niveau. Vooral de grote stappen qua tijdslijn in de film vond ik matig overkomen en tegen het einde aan begon ik mijn aandacht ook wat te verliezen. Oscar voor McConaughey? Mag, al moet ik Wolf of Wallstreet vrijdag nog zien. 7
Als je DiCaprio in WoWS gaat vergelijken met McConaughey in DBC dan zeker ja. Vond laatstgenoemde alsnog erg goed spelen. Had persoonlijk geen moeite met de grote stappen in de tijdlijn.
Apart einde van Hobbit 2. Mooie film en veel beter dan het eerste deel. Nog een stukje Bad Grandpa gekeken, maar ik weet nog niet of ik die verder ga kijken... begint een beetje vervelend te worden. Jackass is wel genoeg!
Bad Grandpa is meer van hetzelfde en dan niet grappig. 2 a 3 dingen zijn leuk, de rest is irritant en passé.