Nou lang twijfelen heb ik de game toch maar gekocht, op de Xbox One. Game is grafisch echt een flinke upgrade tov de last gen versies. Vooral de details en effecten zijn een stuk mooier. De game zelf was al echt waanzinnig en dat is nu weer zo natuurlijk. Naar mijn idee zelfs beter dan Uncharted. Met de ''nieuwe'' Lara heb ik niet zo'n probleem. Vind al die ophef erover allemaal wel meevallen als je de game speelt.
Al eens eerder uitgespeeld? Anders snap ik het dat je 'm toch een kans hebt gegeven. Heb de colllector edition Tomb raider 2013 op de X360. Vaak genoeg uitgespeeld.
Heb hem al eerder uitgespeeld ja. Maar is en blijft een toffe game. Is dat het een leuke deal was, anders had ik hem wel laten liggen.
PS4/One Lara is best Lara! Overigens vind ik de +/- 60fps toch een verademing. Voelde raar aan op het begin maar nu is het goed.
In die bovenstaande pics valt het idd mee...maar in verschillende videos zag ik een emotieloze Lara, terwijl in exact dezelfde scene in de 2013 versie ze dan echt bang keek of verdrietig of whatever the fuck. Zullen ze wel beter doen in de volgende echte nieuwe.
Hilarisch ben een stream aan het kijken PS4 Tomb Raider. loopt aardig smooth allemaal zo af en toe een frame drop. En dat continu de controller uitvalt..
vind t echt leuk dat ze die controller speaker zoveel gebruiken, ook voor je boog en dergelijke en niet alleen voor audio logs valt me meer op en vind ik toffer dan bijv tressfx
voice commands gebruik ik niet, ik heb het over de speaker in de controller daar hoor je de string van je boog en botten onder je voeten kraken en audio logs en het geluidje als er een tomb dichtbij is e.d uit komen het is ook de eerste game die ik heb die wat leuks moet die led lamp probeert te doen rood/oranje knipperen als je je torch vast houd bijvoorbeeld maar dat doet me niet zoveel want ik zie mn controller niet echt als ik speel
Zeg maar net als de Wii U idee? Wel tof hoor. Dit heeft de X1 controller weer niet. Snap überhaupt de functie niet van de light led op de controller.