1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn zoon kan niet meer op zijn profiel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoedervanM, 31 jan 2014.

  1. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds het weekend vraagt het profiel van mijn zoon om een email en wachtwoord.

    Hij heeft een xbox 360 en het enige microsoft account daarop is het hoofdaccount waarmee we de xbox hebben ingesteld, verbonden aan het hoofdprofiel

    verder hebben mijn jongens er andere profielen bijgemaakt waarmee ze spelen.

    Mijn jongste is verknocht aan zijn Minecraft spel, hij heeft op zijn eigen profiel al veel werelden gemaakt, maar de laatste is zijn mooiste en hij is er trots op.

    Maar sinds het weekend kan hij niet meer zijn profiel openen.
    Ik kan er ook niet achter komen wat hij heeft gedaan, hij rommelt meestal zelf op zijn xbox, mijn oudste heeft er nauwelijks interesse in, die moet soms iets intypen voor zijn jongere broer.

    Nu had mijn zoontje het erover dat hij xbox live had gedaan ( snap ik niet, want ik heb na de het instellen 2 jaar geleden en de trial dat af laten lopen, en als de wifi instellingen er nog in staan, ben ik nog verbaasder, we hebben al 3 maanden een ander modem en die gegevens staan niet in de xbox)

    Maar goed, ik weet niet, mijn oudste zoon kan mij verbazen, misschien heeft hij dat inderdaad gedaan.

    Maar dan nog, ze hebben niet de gegevens van het microsoft account en ze ebben er zelf geen.

    Hij heeft na zijn spel afgesloten en de eerstvolgende keer vroeg het profiel om een email en wachtwoord.

    Natuurlijk is hij eerst met zijn broer gaan klooien en ze hebben zo'n beetje al hun eigen email adressen en wachtwoorden erop los gelaten, maar ja dat zijn allen gmail adressen

    Daarna ben ik in paniek gevraagd te helpen ( tuurlijk moeders lossen alles op, alleen ik ben een leek wat xbox betreft en games in het algemeen)

    Nu ik heb dus geprobeerd om in te loggen met het microsoft account, het enige wat aan de xbox verbonden is, dat werd hem ook niet

    ik was stomverbaasd, heb op een laptop het account gecontroleerd, het was allemaal in orde, kon gewoon inloggen

    dus ik weer op de xbox, niet dus

    Hoofdaccount ingelogd, dat lukte wel.
    Maar schoot ik niks mee op, de opgeslagen werelden waren daar niet.

    Mijn zoon speelt inmiddels wel weer op een ander profiel dat gaat gewoon goed, die konden gewoon geopend worden zonder email en wachtwoord en hij kan ook zonder problemen weer nieuwe werelden spelen in minecraft, maar hoe komen we bij die ander werelden, die staan toch op de harde schijf van de xbox.

    Hoe kan ik in godsnaam bi dat profiel komen om eventueel wat daaronder is opgeslagen naar een ander profiel over te brengen, zodat hij verder kan in zijn mooie minecraft wereld, zijn trots

    En kan ik dit gewraakte profiel dan wissen? Ik bedoel vanaf hoofdaccount.


    Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje inzicht kan geven in het leven van de xbox.
    Ik snap een hoop van dingen en ben best up to date met de computer en zo, maar dit gaat allemaal boven mijn pet.

    alvast bedankt

    radeloze moeder van een verdrietige zoon.
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je op xbox.com eens probeerd in te loggen? Lukt het dan wel?
     
  3. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lukt wel met het microsoft account van het hoofdprofiel
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoeveel accounts staan er op de 360? Heeft ieder zijn eigen e-mail/wachtwoord op de 360?
    Ik volg je verhaal niet helemaal, sorry. Zoals ik het nu lees, lijkt het alsof het sub-account van wachtwoord gewijzigd is. Dit kun je resetten via internet meestal. Zoals bij GMAIL, klikken op "wachtwoord vergeten?". Vul het nieuwe wachtwoord dan in bij het sub-account.

    Gooi niet zomaar het sub-account van de 360!!! Kans is groot dat savedgames dan verloren gaan.

    -edit: niet inloggen met je hoofdaccount op xbox.com, maar met het subaccount. Kijk ook eesn of dat wel lukt. Je hoogfdaccount heeft hier niets mee te maken lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  5. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar we hebben nooit een sub account met email en wachtwoord gemaakt, dus daar ligt ook een beetje het probleem, wat moet je er dan invullen.
    Dit is ook het enige microsoft account dat we actief hebben, voor de xbox en dat is alleen voor het hoofd account.

    Ik denk wel dat ik zijn gamertag( kostte me even wat uitzoek werk om ongeveer te weten wat bij dat poppetje precies de gamertag is :eek: ) weet, ik heb destijds nooit ouderlijk toezicht ingesteld denk ik, dus daar kan ik ook niks mee,

    ( oplossingen van xbox, heb ik geprobeerd, komen op niks uit. )

    Ik ben nog > 50 dat durf ik wel te zeggen \o/ maar ook niet de jongste meer haha mijn zonen zijn 10 en 9( de minecraft/xbox fan)

    En tjaaaa ik vind het zo sneu voor mijn knul, hij had er zo hard aan gewerkt en nu is hij erg depri :'-(
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Xbox hangt niet aan internet? Misschien zit daar het probleem. Hang hem aan het internet en probeer het nog eens


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  7. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even deze gemist

    met het sub account kan ik niks doen, en ik weet bij god niet wat ik dan voor email adres moet invoeren, die is er nooit geweest.

    en als het goed is kan hij ook al zeker 3 maanden geen wifi verbinding hebben

    en mijn zoon speelt al sinds augustus met dat spel zonder problemen op dat account en zonder dat er gevraagd word om wachtwoord en email

    en er valt weinig te resetten van iets wat je nooit heb ingegeven

    dus tjaa ik snap er zelf ook niks van. Voorlopig lijkt wissen ook geen optie, als je niet in het account kan komen.

    wat een gedoe pffff ik vraag me af of ik die saved games wel kan vinden via het hoofdaccount
     
  8. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    maar goed dat hangt ie al 3 mnd niet en hij heeft in die tijd wel zijn werelden gebouwd en gesaved, zonder wachtwoord of email inloggen, gewoon klik op het poppetje en voila hij kon spelen.

    en nu voila een scherm met de vraag om in te loggen met microsoft account


    ps rare vraag, kan het account gehackt zijn :confused:
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Lijkt bijna op een account ban? Hebben ze hem misschien zelf aan het internet gehangen? Hebben ze misschien op een 'illegale' manier live proberen te verkrijgen?
    PS saved games kun je wel bij, maar niet op een manier die hier besproken mag worden. Het WWW kan je daar misschien mee helpen.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wie zou het hebben moeten hacken dan? Dan moet het een "inside-job" zijn als er geen verbinding is met intenret. Dan heeft iemand op de 360 zelf het wachtwoord gewijzigd. of je dat kan resetten weet ik eigenlijk niet. Moet haast wel. heb zelf geen 360 meer om het te checken. Zoek het evt. eens op via systeembeheer van de 360.

    Ban zou inderdaad kunnen, maar dan moet er dus verbinding gemaakt zijn met internet. Dat kun je via de meeste routers achterhalen als je inlogt op je router. Vaak is dat via onderstaande link:

    http://192.168.1.1

    Kun je anders een foto van de melding hier op het forum posten?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn dat gewoon niet veiligheidsmaatregelen van Microsoft? Ik kon laatst ook niet inloggen, omdat die extra gegevens met betrekking tot de veiligheid wilde hebben. Maar als je gewoon het emailadres en paswoord hebt, dan was dat relatief eenvoudig geregeld.

    Heb je ook al gezocht op Google? Gewoon iets invullen in de trend van "xbox asks for email and password". Ik geloof niks van een hack.
     
  12. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alleen bedenken dat mijn oudste zoon, misschien toch moet hebben onthouden toen ik zijn telefoon op de wifi zette en dat hij daarbij live heeft geactiveerd, hoe is me een raadsel, maar zeker niet met een microsoft account van het hoofdaccount
     
  13. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet toch zonder problemen op de saved games kunnen die op je eigen harde schijf van je eigen xbox staan wat is daar voor geheimzinnigs aan dat dat niet besproken mag worden :{
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik begrijp dat er voor dat profiel geen email en WW is, dus waarom vraagt de xbox dat dan? Misschien toch een nieuw profiel met alles email en ww. aangemaakt om zo live te verkrijgen.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Het is illegaal, daarom mag het niet, het kan gebruikt worden om gamerscores te genereren op een nieuw account.

    Edit: ook hier kan MS een account voor bannen.

    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  16. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er illegale manieren om live te krijgen dan?

    Ik weet alleen dat er bij aanschaf een trial op zat en ik heb dat daarna nooit verlengd ( dat was een trial live gold) en bij mijn weten zijn ze verder nooit op live geweest, maar er was in de zomer van 2013 wel vaak een vriendje die dingen spookte op zijn xbox en nog wel meer ook, maar die mag er niet meer in, zou het kunnen dat die een microsoft account eraan gehangen heeft wat nu bijvoorbeeld inactief is of waarvan hij een ww heeft gewijzigd zodat nu er een probleem is ontstaan bij het sub account :confused:
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    1: vast wel.
    2: lijkt me ver gezocht, als jij met het hoofd account wel kan inloggen op xbox.com moet dat ook op de xbox kunnen, hang hem even aan het internet. Als er voor het sub account nooit een email en ww. is ingesteld is het raar dat daar nu om gevraagd word, er MOET dus wel iets gewijzigd zijn. Maw een account op xbox.com aangemaakt ofzo.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  18. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is toch mijn xbox, ik bedoel ik heb een laptop en ik mag op en af halen van mijn harde schijf wat ik wil

    zo goedkoop was die xbox ook weer niet hoor, dan ben je niet eens eigen baas op je eigen aangeschafte spullen

    ik snap het even niet meer

    edit, en die spelletjes zijn ook niet goedkoop
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  19. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    met het hoofdaccount kan ik zonder probleem inloggen op de xbox
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb je 'm al verbonden met internet en dan met sub-account inloggen op je 360?
     

Deel Deze Pagina