x-box 360 doet raar goenden dag . ik heb een x-box 360 en deze begint raar te doen, de ene kaar gaat hij aan en de andere keer helemaal niet meer dit komt dan ook vaak voor, graag hoop ik op enkele tips of iets waar ik wat mee kan. met vriendelijke groet
Het Vita topic is misschien de verkeerde plek voor een vraag over de 360. Niet? De aparte games hebben wel allemaal trophies. Krijg je het hier dan in een of andere gare bundel wat geen trophies heeft? Ik hoopte dat je de games gewoon apart kon downloaden.
ja geen idee, ik dacht dat het van die kleine indie games waren Denk dat ik mezelf ga inhouden voor deze, Proteus lijkt me brilliant maar die haal ik wel een keer los op een luie zondag middag Er komt trouwens een Indie Bundle! Alien Breed Thomas Was Alone Velocity Ultra Men’s Room Mayhem Coconut Dodge Revitalised LIMBO Hotline Miami Total Recoil Superfrog HD Floating Cloud God Saves the Pilgrims in HD Dus een bundle voor de Vita+Die games (199eu) -en- een losse bundle met een 4GB kaartje (24,99eu). Beste deal, had laatst al bijna Hotline Miami gekocht voor de volle prijs
Proteus los kost alleen al 12,99. Als je die echt wilt hebben zou ik gewoon alsnog nu voor de bundle gaan.
Die van mij is ook vandaag binnen gekomen Wat een kolossaal pakket ook voor een kaartje van 1 bij 1 Zie het ja, 13eutjes is mij veelste veel hiervoor dus Wacht wel op die bundle, heb ik er meteen weer een handig 4GB kaartje om in de la te leggen en verder niks mee te doen. Is het ook. Daarom leek het mij wel wat, nieuwe ervaring enzo
Ja wtf man Paste niet eens door de bus, ik had ook mijn Macro lens nodig om er een foto van te maken en dan in zo'n big ass pakket Wel netjes van die site trouwens dat ze de waarde van het pakket op 5$ hadden gezet en het als gift hadden gemarkeerd.
Ja dat pakket paste ook totaal niet in m'n postbus maar het is hem met een aanloopje waarschijnlijk toch net gelukt
Heeft er hier iemand Epic Mickey 2 voor de Vita gespeeld? Lijkt mij best een leuke game, en ook het soort wat je tegenwoordig niet echt veel meer ziet. Maar rond de console release was niet iedereen er tevreden over. Store rating is best goed (4.08 sterren, 200 ratings) Ben ook aan het twijfelen over LBP, maar ik heb de 2 op de PS3 al gespeeld en ik weet niet of ik nog een deel aankan met die floaty physics.
Street Fighter X Tekken volgende maand gratis, waarom nou niet DOA En Modnation volgende maand ook naar de US, samen met Outlast gratis Die PS3 free games ook elke keer...sick...nu weer Remember Me, PayDay 2 en Metro: Last Night.
DOA zal ook wel ooit moeten komen. SFxT nu dus. Mortal Kombat is al geweest. En Blazblue is ook niet al te lang geleden langsgekomen. En op de PS3 is ie al gratis geweest. Dus er is nog hoop.
Alweer? :{ Die was toch pas ook al, ik wacht nog steeds op LBP En ik ga nu beginnen aan Guacamelee en daarna Uncharted eindelijk eens spelen