1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn zoon kan niet meer op zijn profiel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoedervanM, 31 jan 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Save games van je xbox afhalen en die op een ander account toepassen MAG NIET.
    Je zou dan bijv. van allerlei mensen save games kunnen pakken en die toepassen op jouw account, BAM! Van 0 gamerscore naar 1.000.000 gamerscore....... Hiervoor zal je van MS een account ban krijgen!


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  2. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ben nu even niet thuis dus ik ga dat vanmiddag proberen
     
  3. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    nee ik bedoel zijn eigen saved games van minecraft gewoon lokaal, dus met het hoofdaccount

    ik bedoel dat is allemaal profielen onder het hoofdaccount

    het lijkt erop dat hij zijn mooie wereld nooit meer zal zien :'-(

    ik vrees ervoor
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok. probeer het eens. Baat het niet, schaadt het niet.


    Graag van bijv. Ron of andere 360-gamer de bevestiging van onderstaande vóórdat je onderstaande gaat doen!

    http://www.youtube.com/watch?v=ShQTRKNjn98

    Zo kan je het sub-account verwijderen. Gooi dan alleen het profiel weg en niet ook de items!! Bij dat laatste wis je alles!
    Maak daarna het profiel opnieuw aan. Fingerscrossed dat je savegames er nog opstaan.
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen kan naast het hoofdaccount een lokaal account aanmaken zonder wachtwoord. Dit lokale account kan je later wel omzetten naar een Xbox Live account. Zodra je het lokale account koppelt aan Xbox Live is er een e-mailadres met wachtwoord vereist.

    Nu zegt u dat er verder geen verbinding actief is met Xbox Live en dit ook niet meer mogelijk zou zijn omdat u recent uw modem heeft vervangen. Als de jongens een beetje hebben rondgekeken op bijvoorbeeld internet zouden ze de Xbox console wellicht toch op het internet hebben gekregen via het modem (misschien staat het wachtwoord van het modem onderop het kastje zelf?) of wat tegenwoordig ook kan is de Xbox met wifi verbinden met een mobiele telefoon. Een telefoon heeft namelijk een hotspot functie waardoor het als "modem" kan dienen.

    Het lijkt er in ieder geval op dat het ze gelukt is om te verbinden met Xbox Live. Grote kans dat een van uw zoons dan een (nieuw) e-mailadres heeft gebruikt waarop ze zijn profiel hebben weten te registeren. Bij het registeren van een nieuw Xbox Live account wordt wel gevraagd om de geboortedatum op te geven. Zodra een kind een leeftijd onder de 18 invult zal er hierna verplicht worden gevraagd om een ouderlijk account op te geven. Iemand met een leeftijd van boven de 18 jaar.

    Als u jongens aardig de weg weten te vinden op het internet zou het kunnen dan ze (nog) een nieuw e-mailadres hebben aangemaakt via bijvoorbeeld outlook.com en bij het aanmaken een andere geboortedatum hebben opgegeven zodat het lijkt of deze persoon ouder is dan 18. Dit nieuwe account zouden ze dan kunnen gebruiken om voorbij het ouderlijk toezicht te komen op de Xbox.

    Goed. Wat zijn dan je mogelijkheden?

    Vraag het klopt dat ze het account toch stiekem hebben verbonden met Xbox Live. Zo ja vraag of ze het e-mailadres en wachtwoord van het account nog ergens hebben liggen. Vraag ook meteen of ze toen een ouderlijk account hebben aangemaakt en zo ja vraag ook die gegevens op.

    Krijgt u bovenstaande gegevens niet, of weten ze het niet meer, is het wellicht handig om de gamertag van het account op te schrijven en eens te bellen naar Microsoft. Telefoonnummer +31 202036606 of 0800 023 3894. Wellicht dat ze je daar kunnen helpen om weer toegang te krijgen tot het account.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb geen mogelijkheid om bovenstaande te controleren op dit moment.
    Maar, hang eerst eens de xbox aan het internet, log dan in met het hoofd account (je hoeft hier geen gold voor te hebben) kijk dan of er meldingen komen die ergens op kunnen duiden.
    Je zal ook wel een dashboard update krijgen als hij al lang niet met het internet verbonden is geweest.
    Misschien is het wel gewoon zo dat MS je account wil verifiëren.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  7. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt voor dit uitgebreide antwoord ik ga dit na en bedankt voor het telefoonnummer, ik ga kijken wat ik kan uitrichten

    ik heb in ieder geval geen wachtwoord en id onder het modem zitten

    maar mijn oudste kan het misschien wel hebben onthouden toen ik het instelde op zijn telefoon.

    nu ik ga er vanmiddag mee aan de slag, ik breng later verslag uit.

    ga ik bestuderen

    ik kan de update wel overslaan hoop ik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2014
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Volgens mij niet, maar lang duurt het niet hoor. Update is soms ook nodig hè.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is verplicht om te downloaden, anders disconnect hij direct van Live.
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    En, waarom zou je het over willen slaan?


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  11. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm tjaa, ok,

    ik heb nog hoofdpijn toen de dsi van oudste ging updaten en de bende niet meer werkte

    vandaar wat huiverig voor spelcomputers die updaten
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Maak je niet druk, alles gaat volledig automatisch en werkt perfect. Tis geen Nintendo.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  13. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    oké ik ga het proberen
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Je bent iig op de juiste plek voor alle vragen. :)


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  15. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    dank jullie,

    ik voel me ook wel wat zekerder om nu dingen te gaan proberen, het account moet gewoon weer lokaal worden en ontgrendeld, ik hoop het tenminste voor mijn knul, ik wil hem weer blij zien
     
  16. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Via hoofdaccount geen updates is blijkbaar al gedaan, idd hoofdaccount verbonden met nw modem kan op de storage zijn account zien en openen, geeft 2 opties, move of delete
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Kun je het sub account nu niet openen? Heb je gevraagd of ze een email met ww hebben aangemaakt?


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  18. MoedervanM

    MoedervanM New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff het lukt gewoon niet, ik heb de helpdesk gebeld van xbox live, ze kunnen me niet helpen

    ik vrees dat het afgelopen is.

    Het blijkt dat en vriendje dus met zijn gmail het profilel van mijn zoontje live heeft gemaakt afgelopen zomer,

    ik kan dat gmail maar ik heb daar geen inloggegevens van en die medewerker zegt van moet je dan aangeven dat je dat niet meer gebruikt via login.live etc etc bla bla

    ja doe ik dat en geef ik een email in en dan vraagt hij naar al die gegevens van naam geb datum enzovoort, ja dat weet ik toch niet, ze hebben van alles lopen verzinnen kom ik nu achter allemaal via dat vriendje die het had van zijn oudere broer ( 18+) met tips en trucs erbij en dat was dus al afgelopen zomer, nooit geen problemen en nu ineens wel, ik denk dat het gmail inactief is en ik kan er niks aan doen grrrrr
    nu na het weekend maar weer kan ik weer wat doen, aan de xbox.
    ben nu in mijn eigen huis
    ( ik ben met hun vader co ouders en ze wonen officieel bij hun vader en daar staat de xbox, dus ik ben daar gegaan om ermee te prutsen, maar ik kom pas maandag weer bij ze )
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Lekker vriendje! 10jaar!!??
    Ik zou ze hier wat anders vertellen, maja dat terzijde.
    Z'n savegames kan ie vergeten.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als Google het Gmail account heeft uitgeschakeld dan is dit voor altijd.
    Voor een bepaalde tijd kan je het nog weer activeren maar daarna is het definitief voorbij.
     

Deel Deze Pagina