Vanquish 2 zullen we wel nooit krijgen die heeft echt heel slecht verkocht maar hoe vet zou dat kunnen worden op next-gen... damn
goh, echt? Van hun huidige games is alleen Bayo een sequel waard. Of ze moeten Bayo 2 flink verpesten.
Volgens het gerucht kwam die pas in oktober samen met de lancering van Sunset Overdrive he? Zo lang ga ik niet wachten.
Veel keus heb je niet als oktober bv ook pas de officiële NL release van de Xbone is Ik hoop april. Ik verwacht oktober/november. Ik ben bang voor volgend jaar.
Denk je dat echt serieus? Het moet gewoon een foutje zijn dat NL niet tussen het april lijstje stond. Al is dat lijstje ook nog maar een gerucht natuurlijk. Wat voor reden heeft MS om Nederland zou te zieken met een oktober of zelfs 2015 release? Hoe dan ook....of het nou wel of niet een NL release wordt...ik importeer hem wel dan zodra ik de rupees heb.
Nederland lijkt me niet echt een grote en belangrijke markt voor MS. Die paar Xbones wat ze hier zullen verkopen... dat zullen ze niet direct missen. Maar misschien ben ik nu te negatief!
Dat MS aan het experimenteren is met een nieuwe marketing manier. Gewoon alleen reclame op internet enzo en dan moeten wij zelf maar onze xbox ergens vandaan halen (lees: importeren). Nederland zou hier het ideale land voor zijn, omdat wij al een hoog importeerpercentage hebben en een goede internetverbinding.
Vanaf 24:30 http://www.gamekings.tv/videos/de-kwestie-over-de-laatste-ontwikkelingen-in-de-game-industrie/
Maar met de 360 waren ze juist zo goed bezig, we hadden hem gelijk op dag 1. Ik zie genoeg landen in die lijstjes staan waarvan ik zoiets heb...als wij niet belangrijk genoeg zijn....zij wel dan? Maar we gaan het zien idd man. Sowieso met die MS service in Nederland nu is importeren prima. Misschien is die theorie niet eens zo gek hoor. Scheelt MS weer geld om de boxen hierheen te sturen. MS heeft ook zo weinig geld :|
Wij staan gewoon tussen Zweden etc Kabuto. Denk je nou echt dat wij van al die landen ook dit jaar geen One krijgen.