Totaal gebrek aan zelfkennis of toch een grote troll als je niet snapt waarom hij zegt dat je weg moet blijven. Bekijk je eigen posthistorie in dit gedeelte en bedenk eens goed hoe geloofwaardig je bent. Veel plezier in het VS topic. Tot ziens.
Ja maar Leis, als je de ene keer weer Keihard X1 bent en vervolgens toch weer de PS4 gaat pre-orderen en daarna PS4 weer aanvalt om vervolgens weer erover na te denken om de Ps4 te bestellen en dan weer niet. Spoort toch niet? Ik post met een reden niet in de X1 topics, al lees ik ze wel. VS topic is voor discussies met elkaar. En nu hou ik ook op want anders wordt Herr DulleNL boos.
Leuk dat jullie zo snel op je teentjes zijn getrapt. Overigens mag ik ook een keer trollen? Ben alweg. Kunnen men beter dit forum even om toveren naar PSworld is beter tot zijn recht.
Hou het maar een beetje rustig, dit doe je puur om reacties te lokken. We kennen je verhaal ondertussen wel.
Ze zijn aan het updaten blijkbaar, ben benieuwd wat de verbetering zijn, als die er al komen Je kon trouwens wel gewoon doorspelen zolang je niet disconnect van je game sessie, veel mensen van mn DCUO Clan zijn nog vrolijk aan het knallen En Leis ga eens ergens anders het kleutertje uithangen ofzo echt te erg dit hoor
Ik heb nog weinig kunnen spelen. Ben zelfs nog niet bij het eerste savepoint aangekomen Vanavond wat verder spelen hoop ik. Morgen laatste tentamen, maar die heb ik bijna helemaal geleerd al.
Alleen op oneven dagen Dulle. Op heel de vorige pagina staat geen post van peter en dan komt Modder ineens met Hoe kan ik dan weten dat hij Peter bedoelt??