Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg ook US in mijn post. Blazblue is ook net op de US geweest. De ene keer lopen ze voor en de andere keer weer iets achter.

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat is gewoon overgenomen.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Spelen jullie meer op de Vita als PS4/PS3? Ik merk dat ik nu echt weer een Vita periode hebt, en het liefst de Vita pakt om effe snel een game op te starten. Ben nu bezig met TWD en hierna denk toch maar weer ff verder met persona :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat als ik bv de laatste 2 weken bij elkaar op zou tellen meer op de Vita heb gespeeld.
    Hoewel... Sound Shapes op de PS4 kostte ook flink wat tijd.

50/50 dan! :+

Hoe is de framerate van TWD? Ik meen er ooit iets negatiefs over gehoord te hebben, maar je weet nooit of dat overdreven is.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sinds DCU:eek: M'n Vita alleen nog aangeraakt voor remote play DCU:eek: :emo: echt schandalig eigenlijk als je kijkt wat voor games ik er nu allemaal op heb staan =(

En The Walking Dead is best choppy op de Vita ja, zeer slechte port. Soms blijft ie zomaar 1-2 seconden hangen, was ergens zelfs blij dat ik er klaar mee was.

Hopelijk is dat wel beter met Deel 2 en The Wolf Among Us want het speelt verder wel lekker weg op de Vita.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gister weer na 4 dagen ofzo de PS4 weer aangezet. Speelde alleen maar op de Vita haha. Machtig apparaatje zeg

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Mwa weet je wat het is, soms is de game aan het laden en loopt het beeld even een paar seconden vast en af en toe is een hapering. Genoeg soms waardoor mensen het laten vallen, maar als je AC Liberation gespeeld hebt dan is het in TWD minder. TWD kan het makkelijker hebben omdat het niet zo een fast paced gamed is. Maar ik vind het echt één van de leukere games op de Vita, gewoon door het verhaal. Echt een heerlijke game.

EDIT:

Foto's van Vita Case <3

Kleurt goed bij de Vita vind ik zelf, enige wat jammer is, is dat die hem wel eruggg dik maakt zoals ook te zien is op de laatste foto :mad: Poorten zijn wel goed bereikbaar allemaal. Oh en sommige knoppen, zoals de aan/uit knop en home button zijn wat moeilijk te bereiken.

Laatst bewerkt: 1 feb 2014
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe slaat Guacamelee op? Ik laat nu de Vita maar gewoon aan staan :+

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Volgens mij elke keer als je langs zo'n paarse schatkist loopt waar je costumes en abilitys kan kopen. Als je daar voorbij loopt staat er namelijk elke keer recht in de hoek zo'n vage doodskop. Dan is ie volgens mij opgeslagen

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat vermoeden had ik al, maar kan me niet herinneren dat het is uitgelegd. Wat een topspel trouwens :cool:

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Lekker spelletje inderdaad. Ben nu bij de bossbattle tegen Javier. Fucking moeilijk. Het lukt me echt niet.. iemand tips? :+

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zit ik nu ook. Behoorlijk lastig inderdaad!

13. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hmm wil ook zo n Vita! Eens ff kijken voor een goede aanbieding!

14. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Na lang nadenken toch een psVita aangeschaft. Iemand tips voor echt leuke spellen om daar gelijk op te spelen? Uncharted leek mij sowieso leuk. Heb een aanbieding van de kruitvat gedaan trouwens om hem aan te schaffen. Leek mij wel een goede deal.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kruidvat? Wat is dat voor deal?

Uhm, Gravity Rush, Guacamelee, Thomas Was Alone, Tearaway, Sly Cooper, Everybody's Golf, Jacob Jones, Treasures of Montezuma Blitz, Tales from Space, Mutant blob dinges, Sound Shapes, Persona 4 Golden, Lumines, Littlebigplanet, Super Stardust Delta.

Sommige zijn multiplatform en dus ook op de PS3 te spelen. Moet je maar kijken welke je nog niet hebt.
    En er is nog meer, maar dit is alleen maar van wat ik zelf ook heb gespeeld.

16. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Heb je plus? Dan heb je sowieso uncharted (en meer spellen).
    Leuke spellen vind ik: Tearaway, Persona4 golden, the walking dead (wel af en toe wat framerate issues)

17. Iris

Leuk Bevonden:
    56
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  19. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Ai, dat is minder om te horen als je hem net aangeschaft hebt :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina