Hoe kan ik Battlefield 4 premium kopen? ik heb namelijk niet genoeg op mijn bank staan maar ik heb wel nog €50 contant, is er een mogelijkheid om Premium dan alsnog te kopen ergens in de winkel? Ik was lang aan het twijfelen of ik premium wou halen maar er komen toch geen toffe games meer uit voorlopig dus dan geef ik men geld liever uit aan premium
Hier op de ps4 staat ook 100% ongoing event maar hij is niet actief. Ik denk dat er wat fout gaat daar bij EA.
ik heb sinds gisteren premium maar ik kan air superiority niet goed spelen als ik hem start krijg ik heel vaak conection to the server lost of ik krijg het als ik een paar minuten bezig ben ik heb hier geen last van bij andere game modes zijn er hier meer met dit probleem?
Kan ik gewoon een puntenkaart van de xbox360 kopen bij een lokale gamewinkel hier en die punten invoeren op de Xbox One?
Op de Xbox One ook. Ik zal zo eens spelen. Ik kreeg net ook een Player Appriciation Battlepack... met een dogtag. Yessss
Echt serieus WTF! Een update gehad en gelijk gekloot onder Team Deathmatch. Geluid klopt voor geen meter, mijn eigen schoten hoor je niet eens. Lekker bezig jongens! Toen even Conquest getest en de test range en daar is het geluid wel goed. Hebben jullie dit ook? Fakking annoying aangezien ik nogal graag TDM speel
ik heb even gekeken maar ik heb dat ook, ik hoor hellemaal geen schoten maar blijf de muziek van het respawn menu horen.
Ja idd heb er ook vaak last van Ik Kwam je vanmiddag nog tegen in operation metro, je killde me Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik was even vergeten waarom ik domination was gaan spelen... Wat is deze game in conquest een lag/rubber banding fest. De framerate is ook om te janken.
Het is aardig smooth hier. Hanai was eerst voor mij een probleem soms. Maar na de update heb ik daar geen rubberbanding meer en droppen de frames ook niet meer als het hotel instort.
Bij mij is Lancang Dam nog altijd het ergste. Echt onspeelbaar. En ik join deze map toch, om Zavod van begin af aan mee te kunnen doen
Is de map rotatie niet random dan? Had net inderdaad Zavod 311 na Lancang Dam, maar het was me nooit eerder opgevallen eigenlijk