[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat in de PS3 versie (demo) altijd wat te klooien met de sixaxis. Maar ik heb gehoord dat de PS4 versie veel beter werkt. Misschien dus eindelijk de game maar eens aanschaffen.

___

Even wat meer fifa geklaag. Maar deze keer anders.
    Ik quit niet. Nooit. Ik speel Fifa online sinds de 2003 versie. Vele honderden (duizenden?) wedstrijden. Alles afgemaakt, ongeacht de stand.
    Weet je wat ik ook nooit doe? Bekers winnen.

3 keer raden waar mijn verbinding het voor het eerst in al die jaren laat afweten :mad:

Ook al kan ik er niks aan doen, ik voel me vies! Nu zal ergens mijn quit percentage omhoog zijn gegaan en het is niet mijn schuld.

Het is iets doms, maar hier baal ik dus echt van 8)

Van de ene kant werkte PSN etc wel gewoon, maar aan de andere kant is de verbinding de laatste paar dagen al zo onstabiel als de pest. grrrr

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tja, is klote man. Is bij mij gelukkig op de PS4 nog niet voorgekomen maar heb het ook wel eens gehad op de Xbox 360, bijvoorbeeld met Ultimate Team.
    Sta je in een finale waar je 10.000 kan winnen, sta je 3-1 voor en dan laatste 10 minuten vlieg je eruit.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Vandaag wat Tomb Raider gespeeld en gestreamd. Die chat 8)

Die functie was toch alleen te gebruiken op de PS4 zelf? Zo ja, dan staat het nogal raar om dat in de chat te vermelden. Plus die stream op Twitch loopt standaard achter. Daarbij snap ik het nut niet van die/revive.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ultieme bewijs dat je niet goed hoeft te zijn om enigszins een bijdrage te leveren. :+

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Wow effect is nu weg doordat ik de game al heb uitgespeeld, maar blijft een bijzondere ervaring. Geef me wat meer tombes en puzzels en dan is alles perfect. _O_

8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Dan moet je voor de grap eens naar een stream van een starcraft toernooi kijken. Op twitchchat zitten echt alleen maar malloten die continu Kappa, ASCII troep en in dit geval dan revive/die lopen te spammen.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

alleen hier heeft het roepen van revive/die ook echt een functie :)

@Rest: hoe bevalt TR? Frameratedrops?

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    TR bevalt mij tot nu toe uitstekend. Heb de originele game niet gespeeld dus hoe de game zich verder gaat ontwikkelen etc blijft voor mij nog afwachten, maar met de positieve verhalen er over kan dat niet fout gaan.

Framedrops heb ik naar mijn gevoel nauwelijks last van, ik heb eigenlijk gewoon een overall 60 fps experience. En dat is fijn.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hoe werkt dat twitch? Beetje zoals f##book en Twitter?

Had vandaag even gameplay gestreamed... Maar na een tijdjej nog steeds geen kijkers heb ik het maar uitgezet! :lol:

Hahahaja

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je gaat streamen, dan kan je beter een link hier plaatsen of in het daarvoor bestemde topic. Ik kijk er graag naar.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Introducing Kodoku, a new survival horror for PS4 and PS Vita

Hello! I’m Romain, founder of Carnivore Studio, an independent studio based in London.
    You may have seen screenshots of Kodoku, the horror game we are currently working on for PS4 and PS Vita. If not, take a look at the images in this post.
    For the uninitiated, here is a quick recap. The game is a horror and exploration game, set on a Japanese island. Instead of shooting guns at zombies, you will have to use strategy and stealth to survive all the Lovecraftian creatures – inspired by Japanese folklore – that live on the island. You will also be able to use magic talismans you will learn to craft on the island, in order to find your best way to face enemies.

This game means a lot to us. We wanted an original art direction, a very specific mood and general feeling – decisions which, we think, will lead to a unique horror experience. We grew up with horror games (most of us are huge fans of Siren series) and were fascinated by what we could do with all those legends and stories, so started building the game we wanted to play.

So who is building Kodoku then? Well, we are mostly industry veterans, almost all of us coming from different countries. Most of us have had the chance to work together before, in different places, or at least knew each other for quite a long time, and fell in love with the idea of creating a unique horror game.

We are taking inspiration from a wide array of topics, from the aforementioned ancient Japanese folklore and legends, up to modern art and Butoh dance. Using on all that, we are building what we hope will be a truly original experience.

Kodoku is game where you will be able to explore an entire island filled with mystery, horror and magic; where the island itself would come to life and take part in the Kodoku ritual; an island where you will be seeking an explanation and struggling to survive. This is the game we are making for you.

[yt]0rjWef56huU[/yt]

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net de BF4 campaign uitgespeeld. Moet zeggen dat het me uiteindelijk flink is meegevallen. Gisteren postte ik nog iets in de richting van 'ik hoop dat de game echt zo kort is', maar daarmee doe ik de game te kort. Er zijn stukken die gewoon ongelooflijk standaard zijn. Niet slecht, maar eh... alsof ze dat op de automatische piloot hadden gemaakt.
    Maar uiteindelijk was er genoeg wat niet vreselijk standaard aanvoelde. Alleen jammer dat ik niet in een jet heb mogen crashen vliegen. :+ Te weinig voertuig stukjes!

Paar keer vastgelopen, maar mijn save is tot nu toe nog intact. fingers crossed

En dat BF muziekje _O_ Die paar keer dat je het hoort geeft altijd toch weer een episch gevoel. Ik had er een clipje van gemaakt, maar per ongeluk blijkbaar zelf weer overheen opgenomen. crap.
    bij dat stuk waar je door een overvliegend vliegtuig werd opgepikt. Door ballonnen aan je rugzak ofzo. :+ Zodra dat muziekje begint wordt het moment gewoon opeens 10x awesomerder

Ook hier op het einde.

Wist niet eens dat er verschillende eindes waren, maar goed. :p

Oh, de graphics voelden ook echt next-gen aan. :D

Nu eens kijken wat er nog voor nodig is om de rest van de trophies te halen. Dan ben ik klaar voor Second Assault.

edit: Hoe kan ik 8 januari al een Second Assault dog tag hebben gestolen van iemand? Een dev?

Laatst bewerkt: 3 feb 2014
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond vooral jammer aan de campaign dat imho het eerste level het leukste was

daarna komen er nog wel een paar die okay zijn (dat level in die storm bijvoorbeeld) maar er zitten ook echt hele matige lineaire stukken tussen (dat gevangenis level als dieptepunt)

als het allemaal zoals de eerste missie was geweest had ik niet geklaagd, die is ook lineair maar wel non stop spektakel op grote schaal

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond de SP totaal niet boeiend. Gewoon weglaten aub de volgende keer.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De eerste het leukste? Die op het bouwterrein? Die vond ik juist een van de minste.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bouwwterrein, tutorial, die achtervolging , klein stukje open combat etc

ja die vond ik wel lekker afwisselend en zat wel wat vaart in

de latere missies waren op een paar kleine stukjes echt open combat na allemaal saaier op 1 of andere manier

veel passieve mee-loop stukjes ook

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Klinkt echt ontzettend gaaf :D

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Denk dat wij de eengiste zijn die dat vinden aan de reacties te zien hier :+

Deel Deze Pagina