Ach, de performance zal iets beter zijn dan het voor de tijd was. De enige klacht die ik zou kunnen hebben is dat diezelfde performance nog niet helemaal top is. Ik persoonlijk erger me er niet aan, maar het kan altijd beter.
Er lopen honderden zo niet, duizenden zombies over straat. De zombies respawnen constant, als jij even de hoek omloopt en terugloopt staan ze er weer. Eigenlijk niet gek dat een spel soms wat frame drops heeft, helemaal als iemand met een split shot/jazz hands binnen 3 seconden die zelfde straat overhoop schiet (niet overdreven, die wapens zijn echt bruut ).
Ik ben bezig met mijn laatste achievement, daarvoor moet ik in totaal iets van 340000 (+-) zombies afslachten, daarvan moet ik er nog +- 60000. Ja, het spel heeft het er lastig mee als ik de straten leegveeg, maar het is prima speelbaar.
Wat de serieusheid betreft, ik als dead rising pro (dat durf ik te zeggen ), vind het prima zo. Flauwe humor, overdreven psycho's, en over de top wapens. Ik hou er wel van . Maar dat zal inderdaad met smaak te maken hebben.
Laatst bewerkt: 3 feb 2014