Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat erom dat die mensen niet goed voor zichzelf zorgen. Als ze er zelf niks om geven, waarom zou ik er dan iets om geven? Het is jammer voor hem en zijn familie, meer niet.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Holy fuck..
    RIP.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nergens staat dat ze er niks om geven.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    RIP Big Lebowski :'-(
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn man. R.I.P.!

    Ik herinner me hem vooral van Mission Impossible 3 en wat andere films. Echt een acteur die īk vaak genoeg heb gezien in films, maar ik kom er effe niet op.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Jezus, een paar reacties zijn wel heel erg sneu hier. Net of hij het deed om zelfmoord te plegen, anders had hij het denk ik al lang gedaan. Straks gaan we nog die kant op dat als iemand slecht eet of drinkt en die persoon sterft dat we geen fuck moeten geven, of is dat weer anders? :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het gaat er om dat ze met zichzelf in de knoei zitten pipo, dat heeft niets met slechte zelfverzorging te maken. Als je zelf zulke problemen hebt of hebt gehad, dan snap je het wel.

    R.I.P. Heb niet veel van zijn films gezien, maar de sterkste rol van hem die ik gezien heb was in Charlie Wilson's War, wat overigens een uitstekende aanrader is. Ik raad er wel bij aan ook het boek te lezen. In de film speelt hij een vrij agressief persoon, de rol waarin ik hem als acteur leerde kennen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem in MI 3 altijd goed. Creepy rol.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :mad: gvd zonde dit
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Uh, David Huddleston speelde Big Lebowski. Hoffman was zijn assistent.

    Zonde dit, hij was een begenadigd acteur.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Zonde.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Oja fuck das waar ook haha.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hopelijk heb je een grondige tyfushekel aan Mark Wahlberg.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, why the hate?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat het een nep, omhoog gevallen, nagemaakt mannetje is.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok, tja..ik heb echt geen probleem met de acteur.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hier ben ik het deels mee eens. Ik vond hem in Lone Survivor best wel goed, maar er waren ook wel momenten in die film waar ik hem gewoon irritant vond. Overige acteurs, vooral zijn teammaten in de film, waren stuk voor stuk beter. En in andere films is die veelal irritant, over het verhaaltechnische gedrocht van Planet of the Apes maar te zwijgen. Gruwelijk, dat hele verhaal. Visuals en make up waren wel erg goed. Shooter ga ik niet weer aan beginnen en de rest heb ik gewoon geen interesse in. Het is voor mij gewoon een saaie acteur en dan wil die One Direction meppen, moet die dat maar doen dan??? :+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is dat dat kutbandje? Dat ze mekaar maar flink toetakelen dan.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, dat product van Simon Cowl. :emo:

    Straks even Thor - The Dark World weer zien. :9
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb al een aantal posts gezien over de film en velen waren niet al te enthousiast erover.

    Ender's Game

    Ik heb het beek enkele jaren geleden gelezen en kan mij dus lang niet alle details naar voren brengen maar ik ga ook niet proberen om deze film te beoordelen door het direct te vergelijken met het boek.

    Visueel ziet de film er ontzettend goed uit met prachtige effects en CG, de battleroom was ook ontzettend tof gedaan. Ik vond het acteerwerk van Asa Butterfield erg goed, hij kwam over als een puberaal kereltje die ook niet compleet zeker was wat hij van zichzelf moest maken, op andere momenten kwam hij vol overtuiging uit de hoek.

    De film was te kort om een goede opbouw te geven naar het einde, de impact was er niet helemaal. Iets wat de film slecht heeft gedaan is het tekort aan het ontwikkelen van de personages, ik kom mij totaal niet inleven in de anderen. Met als gevolg dat ik ook weinig interesse had in iedereen behalve Ender.

    Film kwam meer oppervlakkig over dan ik mij kon herinneren hoe ik het boek had gelezen, waarin ik vele momenten had waarbij ik echt in mij moest opnemen wat ik nu had gelezen en wat het daadwerkelijk voor invloed had in de grote lijn van het verhaal.

    Is het ongeloofwaardig dat een kind van zo'n 12 jaar een aanval leidt tegen het grootste "gevaar" dat de mensheid ooit heeft gezien? Absoluut, maar na dat terzijde te hebben gelegd kon ik volop van de film genieten. De film heeft vele dingen en details achterwege gelaten, iets wat nagenoeg bij alle boekverfilmingen gebeurd, maar vond het toch behoorlijk trouw voor zover ik mij kan herinneren. Ik ben overigens niet iemand die de verdere betekenis gaat opzoeken van de film of het boek om het een diepere en meer betekenisvolle impact te geven, ik neem de film voor wat het is. Een goede sci-fi film met een nogal ongewoon plot en ongewone personages. 7.5/10
     

Deel Deze Pagina