Ze zijn heel snel uitverkocht overal! Ik heb een poging gedaan Tomb Raider, Skyrim en Bioshock binnen te halen voor de 360 of PS3. Het is me alleen gelukt om in Assen (ipv Groningen) Skyrim voor de 360 te reserveren. Kom er gelukkig elke werkdag langs .
Een goede vriend had games laten wegleggen. Hij gaat erheen en de verkoper zegt tegen hem dat ze eerder in de ochtend al verkocht waren. De verkoper had met zijn stomme kop gevraagd ''Ben u meneer Hagenaar?'' waarop de klant gewoon heeft gezegd....''ja dat ben ik''. Zucht.
Alledrie bij elkaar is die DLC zeker 5 euro waard Hell, ik moet Dragonborn nog steeds hebben, zou ik zo 5 euro voor neertellen.
http://xbox360livekaarten.nl/12maan...utm_medium=email&utm_campaign=12_maanden_xbox 12 maanden Live voor 36 euro en binnen een paar seconde na betaling heb je de code binnen1
Volgens een aantal members op Budgetgaming gaat Fable Anniversary aanstaande week 27 euro bij een aantal Mediamarkten kosten. Het lijkt er wel op dat het landelijk is.
Uit de folder inderdaad, morgen ff bellen of ze 'm al mogen verkopen Damn Beyond heeft ook wel een mooi prijsje...