Vraag maar aan de oud-papier man die vorige week zijn rug bijna vertilde aan een doos met ruim 8 jaargangen, Die weet daar alles van. Het gevoel voor humor van die gasten wordt er met de jaren echt niet beter op... Eerder slechter. En om dan toch nog on-topic te blijven, Vandaag/Morgen de laatste dag van de playstation store Januari sale.
Veel alternatieven zijn er in NL helaas niet. En ik vind het altijd wel leuk om over een tijd terug te kunnen bladeren en games/hypes/scores etc van die tijd te bekijken. Vind het nog steeds zonde dat ik mijn lading PU's van de jaren negentig had weggedaan. Had er graag nog een keer doorheen gebladerd. (papier > digitaal)
Enige wat ik zou bewaren is de review van Boris van Dead or Alive X-treme Beach Volleyball. Legendarisch, en écht grappig.
Pffff heb hier ook nog een hele stapel PU's liggen. Kan ze gewoon niet weg doen en wat er al eerder werd gezegd, het blijft erg leuk om die oude PU's te lezen. Vaak kom ik opeens een review tegen van een oude game die ik sinds kort bezit. Dan is het altijd wel geinig hoe ze destijds over die game dachten. Verder heb ik dit ook met Gamekings. Waarbij het vroeger erg tof was om een aflevering te kijken, is het nu allemaal veel te 'professioneel'. Soms vind ik Gammo nog leuker.. Maar volgens mij is de huidige redactie van de PU ook erg ontruimd i.v.m. 2000-2006?
Ja je hebt Jan, Jurjen en Ed natuurlijk nog. JJ schrijft ook nog wel eens wat, maar vooral commentaar en kritiek. Ik geloof dat hij vooral bezig is met Gamekings en evenementen organiseren e.d.. Ben ook nog geabonneerd maar vooral omdat ik het gewoon fijn vind om lekker wat te lezen in bed en dan niet steeds mijn telefoon of laptop moet pakken voor wat game-gerelateerds.
Ik heb alle PU's die er ooit zijn uitgebracht in zelfgemaakte verzamelbanden in de kast staan Incl, de eerste, uit 1993 Maar ben het met jullie eens, ik ben ook geen fan van de huidige redactie. Stukken van Jan en Jurjen zijn het leukst om te lezen inderdaad.
Ondanks dat ik em op de WiiU heb, wil ik em ook nog wel een keer voor de Vita....maar eerst effe wat andere games uitspelen voordat ik nog meer Vita games aanschaf.
@Dulle: @janmeijroos Kudos voor het feit dat je Thief ook krijgt als je je abbo verlengt. Topactie, thanks. Werd net geretweet door Jan. Dus je kan het nog proberen lijkt me.
Ik kreeg net ook een mail. Eenmalig het bedrag van de verlenging overmaken voor 20 februari via ideal. Dan krijg je het spel op de dag van de release voor 2,40 ofzo. Via de speciale link kun je betalen en aangeven voor welk platform. Kosten: rond de 65 euro
Jan zou kijken of het ook geldt als je abbo net verlengt is. Hopelijk doet ie dat voor alle PS4 exemplaren weg zijn gekaapt. edit: Jan moet leren in volzinnen te schrijven. Het was de bedoeling dat ik zou bellen. Maar goed, het feest gaat niet door. Kut.
Give me a break.... net wakker van de SuperBowl.... EDIT: ben zwak, toch maar besteld... fok die 2-3 weken hahahahah