Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke xboxlive card moet ik hebben voor points en live? en op welke regio moet ik hem dan instellen?

2. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Kun je gewoon hier in de winkels kopen. Live maakt niet uit op welke regio je m hebt staan. Gewoon code ingeven op xbox.com dan ben je altijd zeker. En points heb ik hier ook gekocht maar toen heb ik wel men xbox one op ierland gezet (ivm euro's) en werkte ook gewoon perfect

3. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar die kan je dan alleen in de ierse store besteden toch? en waar kan je zien hoeveel tegoed je nog hebt op de xbox?
    Vind het tot nu toe wat onoverzichtelijk allemaal:F:

Kan bv, nu gewoon online gamen maar kan ook nergens zien hoelang nog..

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of amazon , cadeaukaart via livecodes.nl

Send with Tapatalk HD for Android

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  6. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar welke heb je dan nodig? ik wil fifa points kopen, en staat alleen de optie in dollars te betalen met creditcard..niet met ms points mijn account staat nu op Ierland...

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voeg punten toe op je account ( via de x1)

8. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoeveel punten je nodig hebt, koop europese ms point cards of europese xbox live cards voor dat ierse account.

10. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat was me al duidelijk, maar in fifa geven ze alleen aan in dollars en cc er staat geen optie met ms points of euro

11. Degamert

Degamert New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik al games kopen voor de xbox one?

12. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nedgame, gamemania, bol.com. Zo beetje al de winkels. Er is maar een beperkt aantal games dat je kan kopen voor de x1. Je vindt geen andere games bij bol.com als bij nedgame.

13. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ja, blijft alleen in de ierse store, als je je xbone terug omzet op uk of us dan staat je geld er niet meer tussen. Maar als je dan een add-on ofzo wil kopen zet je m gewoon effe terug op ierland en je kunt weer verder. Als je naar games gaat in je xbone en iets wilt bestellen zie je hoeveel geld je nog op je account hebt staan. Hoe lang je nog kan gamen kan je zien als je inlog op xbox.com

14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die nu precies weet hoet het zit met die Neckermann levering van de One?
    En bij annulering 35 euro tegoedbon?

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Neckermann annuleert toch Xbox One pre-orders

Xbox One • 27-01-2014 @ 16:05 • [​IMG] Roy
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

[​IMG] Er is een nieuw hoofdstuk in de soap omtrent de Xbox One en het Duitse Neckermann. Het lijkt er namelijk op dat Neckermann alle pre-orders aan het annuleren is en de beloofde waardebon van 35 euro is vergeten.
    Afgelopen zomer verraste Neckermann vriend en vijand door de Xbox One voor slechts 349 euro te koop aan te bieden. De adviesprijs voor de spelcomputer is maar liefst 499 euro. Massaal werd Microsofts nieuwste console in pre-order gezet, maar helaas, het zou gaan om een fout van Neckermann, dat alle bestellingen annuleerde.
    De Consumentenbond stak hier echter een stokje voor waarna Neckermann iedereen beloofde zijn best te doen om de Xbox One toch te leveren voor 349 euro. Mocht dit niet lukken, dan zou iedereen een waardebon van 35 euro krijgen. Op Tweakers wordt op dit moment echter gemeld dat de bestellingen zonder bericht geannuleerd worden met als reden 'uitverkocht'.
    De waardebon die men krijgt heeft bovendien slechts de waarde van 25 euro, tien euro minder dan aanvankelijk beloofd. Gamers die al kozen voor de waardebon van 35 euro, en die reeds gebruikt hebben, kregen ook nog eens de waardebon van 25 euro. Tweaker Zingo: "Ik koos voor de €35 waardebon, ook reeds gebruikt en zelfs ik heb die €25 ontvangen...terwijl die xbox altijd in het systeem heeft gestaan."
    Neckermann heeft officieel nog niet gereageerd op de berichten van Tweakers

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb niet eens waardebon gekregen!

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hier nog geen annulering.

*klopt af*

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb 3 weken terug geannuleerd, waardebon aangevraagd.

Vorige week (was al van plan om weer eens te mailen), de code binnen gehad; 35 euro.

Nog geen extra 25 ontvangen....zou fiujn zijn, al zou ik niet weten wat ik moet kiezen, ze hebben niks qua games.....
    Zelfs de PSN 20 euro voucher is voor belgie, een NL variant hebben ze niet.|:-

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ook een paar weken terug geannuleerd. Naar tig mailtjes eindelijk een bon in de mail gekregen. Wel een waarde van 35,- maar je kan echt niks kopen in de webwinkel. Allemaal troep wat je niet nodig bent. Heb maar een wasmand gekozen. Tenminste iets wat ik nog kon gebruiken.

Mijn code was: TRUHEEVGA. Had iedereen een unieke code of waren het dezelfde?

Laatst bewerkt: 3 feb 2014
  20. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Waar staat de log in knop bij de X1? Er staat dat ik een probleem heb met mijn connectie en dat wordt ik doorverwezen naar de network settings. Vervolgens doe ik test connection en er is niks mis....

Deel Deze Pagina