Bij voetbal merk je echt dat 50hz problemen oplevert, maar de rest bij films etc zie je het bijna niet de vertraging. Guide werkt alleen je hebt er nog niks aan.
Eindelijk antwoord op de vraag die ik hier steeds stel als members zeggen dat de X1 zich meer op multimedia richt (wat ik maar niet begreep). Multimedia: PS3 > PS4 > X1 De X1 is dus nog mijlenver verwijderd van het zijn van de multimediahub in de woonkamer en presteert zelfs minder dan een console van vorige gen. Ik zie het nog wel gebeuren dat het 50/60HZ probleem nooit opgelost gaat worden waardoor tv kijken via de X1 naast een hogere energierekening dus ook een inferieur beeld blijft opleveren. Overigens is het sowieso erg teleurstellend dat beide nieuwe consoles het matig doen op dit vlak. Raspberry Pi voor 35,- en je bent klaar om te gaan
Dat doet de Ps4 dus ook , ma'ja na verloop van tijd zullen beide consoles waarschijnlijk prima multimediahubs zijn. Voorlopig gebruik ik gewoon m'n smart-tv, dus ik hoef helemaal niks extra's te kopen
Yup, maar de X1 heeft zichzelf wel iets anders gepresenteert alse de PS4 Ook hier in het topic: de X1 heeft meer een focus op MM Was vaak genoeg te lezen in replies. Ik vind het nogal genant als dat je marketingstrategie is dat je het dan vervolgens zo slecht doet.
Fijn dat jij dat voor mij kunt bepalen. Zoals ik zei ik heb er geen last van. Kijk altijd tv via de Xbone Ik kan me niet voorstellen dat de XBone minder presteert in de US kwa multimedia features. Er wordt door Euro gamer vanuit Europa gekeken lijkt me. Sent from my iPhone using Tapatalk
Het is gewoon een algemeen probleem dus iedereen heeft daar last van dus ook de combinatie van jou X1 en tv(signaal) zal last van hebben. Dat het je zelf niet opvalt of dat je je er niet aan ergerd is iets anders
Al die geruchten van vorige week....goedkopere Xbox One, releasedatums aankomende exclusives? Niet waar zegt MS. http://www.vg247.com/2014/02/03/mic...-one-rumour-dont-believe-everything-you-read/ Maar ja, tuurlijk zeggen ze dat. Hele logische reactie, afwachten maar.
Er zou ook geen zwarte Xbox 360 komen, was ook niet waar. Als ze dat nu gaan toegeven, ook al het waar verkopen ze helemaal niks meer...
Om door te gaan op het nieuws dat BigKabuto al bracht: it's panic on the street people. In Theory: Can Microsoft produce a new, cut-price Xbox One?
zou wel vet zijn want zoals dat artikel zegt, de attach rates zijn prima verder. als MS nou dit jaar nog keihard op prijs gaat concurreren word ik daar wel blij van (want ik heb de ps4 al maar de One nog niet )
Ik weet het niet of ze het snel doen. Wordt volgens mij wel eens vergeten dat ook de One als een gek verkoopt en last gen wegblaast qua sales in het begin. Tuurlijk PS4 wordt nu meer verkocht maar zoals wel vaker gezegd een generatie duurt lang. Zie de PS3. Ik zie niet snel een prijsdrop gebeuren.
Ik ook niet want dat zou een echte "Fuck you"in het gezicht van de meest loyale klanten zijn. Verwacht voor zowel de X1 als PS4 zeker geen drop voor de E3 in 2015
Ik weet het niet , er zijn nog zoveel markten om in te lanceren.. maar ja, aan de andere kant is het voor de echte early adopters wel een beetje genaaid dan alhoewel,.. je weet dat als je op dag mee wil doen dat je meer betaald, dat is met alles zo
Ik denk dat het puur ligt aan hoe snel MS vooraan wil lopen qua sales. Als ze de tijd uit willen zitten, duurt het lang voor een pricedrop, willen ze per sé nummer 1 zijn, zullen ze íets moeten doen, en dan is of Kinect weg of een pricedrop de enige keus....
Daar geloof ik zelf echt niets van. Ik denk juist eerder dat ze veel meer support met Kinect voor games gaan brengen, hopelijk houden ze het echter wel optioneel. Daar doen ze tot nu toe goed werk mee.
Ik bedoelde eigenlijk meer modellen zonder Kinect en dat je het dan los erbij kan kopen als je dat zou willen.
Gebeurt niet. X One is kaal zonder de Kinect. Klikt vreemd, maar het is wel zo. Snap nog steeds niet, waarom jullie zo hekel hebben aan Kinect. Bij DR3 bijvoorbeeld kan je een zombie van je afschudden met de controller door kinect. Kinect gaat steeds meer in games voor komen, of je het nu niet ziet zitten. Kinect blijft onderdeel van de X One.
Ik wil gewoon gamen met een controller, verder geen fratsen en niet betalen voor randapparatuur wat ik toch niet gebruik. Als het toch niet verplicht is, dan hoef ik het ook niet in de doos.