Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb geen hekel aan kinect, maar heb er geen 100/150 euro voor over. En dat betaal ik nu wel extra, omdat hij standaard bij de bone zit. Voor 350/400 euro haal ik zo een one in huis.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    The Order: 1886 ~ 40 minutes gameplay presentation for the press tomorrow

About The Order: 1886 Press Event

I'm confident I can tell you the embargo date (or window) tomorrow, it's a common use to show a game first to the press, because they can understand (or not, sometimes ;)) the potential of the game even if the game it's not finished and the gameplay shown has bugs and stuff like that. The developer doesn't have to spend time to make a fancy video for us, plus there is usually a presentation explaining the main aspects of the game in detail with just slides .

Having said that, I will have a gameplay broll to make a long video preview for our readers (so other magazines) and I'm sure that Sony will release a couple of trailers before the embargo, one of them showing the gameplay ;)

Last but not least, if you want me to ask some specific questions to the developers, send me a Tweet (@Tanzen) and I'll try to do my best during my interview slot.

Stay cool and let's see if the game lives up to the hype it created!

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ach wtf doe ik nou. My bad.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.:thumbs:

En wat Kinect betreft; wat voor geweldige Kinect games zijn er nu dan/in de planning? Want ik zie nog niet veel meer dan een gimmickje hier en daar in een game.
    En echte Kinect 'toppers' zijn er ook nog niet aangekondigd, wat ik toch wel vreemd vind als het zo geweldige games op zou moeten leveren.....

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het gaat gewoon dezelfde kant op als met Kinect 1. Het is een interessant stukje techniek, maar de techniek van een controller is voor een gamer stuk interessanter.

edit: huge nieuws als dit waar blijkt te zijn

http://www.roadtovr.com/sonys-ps4-vr-headset-impressive-valves-new-details-emerge/

VR >>> Kinect.

Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nu ik zelf de X1 heb, ben ik ook aan de slag gegaan met kinect.
    Het is wel aardig, maar dat is alleen omdat het erbij hoort.

Je gezicht in de camera laten zien en hij logt in met je account, maar veel voice commands of ingame dingen met kinect doe ik eigenlijk niet.
    Het voelt raar aan om tegen een gameconsole te praten.

Heb het naar me zin op de X1 met de games maar Kinect had er voor mij niet echt bij hoeven zitten.

7. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt inderdaad gelijk dat het praten tegen je console in het begin pretty awkward is, maar naar mate ik het vaker ging gebruiken begon het natuurlijker en praktischer te worden. Nu denk ik er niet eens meer over na en is het gewoon geworden.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gimmick. Precies wat jij daar noemt vind ik rommel. Voor dat soort gein heb ik een wii

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar de vraag moet zijn of het zo impressive word als Occulus toch?

want die riepen al dat je op de nieuwe consoles niet genoeg power hebt om OR goed te kunnen benutten

en dat zou heel jammer zijn

Hoop hier echt op E3 veel meer te gaan zien

VR support voor dit najaar (met betaalbare headsets :+)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vraag me ook af hoe ze dit willen oplossen. 2x 1080p60 kan gewoon niet op de PS4 met AAA games.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    100 euro meer of minder voor console lig ik niet wakker van.
    De Kinect voegt met gamen Inderdaad weinig toe, maar er zijn wel vele voice command's die nuttig zijn en het gebruik van een XBone vergemakkelijken.
    Om puur tv te kijken of bv Netflix gebruik ik liever de Kinect.

Sent from my iPhone using Tapatalk

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meer technische artikelen hierover ook niet helemaal kan volgen

want als leek denk ik dan dat je niet perse 2 apart gerenderde streams nodig hebt voor een 3D effect, een offset zou toch genoeg moeten kunnen zijn voor het ruimtelijke effect?

Of begrijp ik het nu verkeerd en praten ze eigenlijk over 1 120hz stream die om en om op 2 schermen getoond word

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben zelf weleen aardige fan van de kinect
    D.w.z dat ik kinect sports leuk vind,( zeker met vrienden)
    Ook mijn kinderen beginnenhette ontdekken (kinectimals) en dat vind ikgrappig!
    Ik zou juist eerder voor een xbox one gaan dan voor een ps4!

Maar ik wacht nog even op goede (kinect) games.

Wel baal ik van de marketing en kinderachtige strategie van Microsoft op het moment.
    Ze zijn gewoon niet goed bezig.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De eerste echte Kinect game die wel eens heel tof kan worden is Kinect Sports Rivals. De demo was in elk geval erg vermakelijk.

Ook al kunnen we gewoon importeren, het is belachelijk dat het nu februari is en we nog altijd geen idee hebben wanneer we de console hier in Nederland kunnen verwachten. Vooral dat vind ik dit keer uitermate beroerd van MS.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mee eens!

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Des te meer bevestigend waarom ik juist niet voor een XboxOne ga.

THEY DON'T FUCKING CARE!!!

Al voordat de One werd gelanceerd waren ze vaag bezig en nu nog....

Duidelijkheid zijn, is een van de belangrijkste peilers van communicatie. Iets wat ze duidelijk verknald hebben. Zodoende krijgen ze van mij de lange vinger en mogen ze die stoppen waar de spreekwoordelijke zon niet schijnt.

Mijn xbox 360 gaat ook niet meer aan, xbox live heb ik niet vernieuwd en ze mogen wat mij betreft de One door hun strot douwen.

F##k de gekozen weg die Microsoft heeft genomen en f##k Microsoft.

Zo, nu eerst een Jupiler.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, en de Geïmporteerde consoles helpen er ook niet mee in NL. Gaat nog langer duren ben ik voor bang.
    Heel wat NLers hebben de One geïmporteerd, dus Microsoft denkt van andere landen trekken we eerst voor, daarna komt NL pas aan de beurt.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Opvallende uitspraak. Waarom zou Microsoft dat doen? De Kinect 2.0 is toch helemaal waar het om draait bij de One? Eens beweerde Microsoft dat de One en Kinect 2.0 simpelweg niet zonder elkaar kunnen bestaan, de Kinect is het zenuwcentrum van de nieuwe OS. Gezichtsverlies... iemand?

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat de Kinect niet meer verplicht is toch? Dus ik denk niet dat ze een pricedrop op korte termijn doen en dan Kinect erin houden. Mij lijkt het logischer om eerst een versie zonder Kinect te doen, of zelfs een discdrive (zoals de geruchten beweren).

Ja en komt hun paradepaardje TF niet uit in maart

Deel Deze Pagina