Welke browser precies? Deze? https://store.sonyentertainmentnetwork.com Als ik hier bijv contrast zoek (voorheen gratis met plus) Dan moet ik gewoon betalen ervoor
Met plus moet je dus lid zijn op de maand dat de game ervoor is om hem te kunnen loggen op je account zeg maar. Sommige games blijven langer, sommige maar een maandje.
ik hield deze site : http://www.devispagina.nl/uploadbestand/uploads/Overige/checker.php in de gaten en zag vanmiddag ineens dat intertoys ze op voorraad had. heb 1 snel besteld, en mail gehad. ik twijfelde wel dus ff gebeld met intertoys en de leuke dame vertelde mij , omdat ik de bevestigings mail had ontvangen, het goed is dus nu w88 op t&t. ben benieuwd.
klopt maar je miet het zien als een hulp middeltje om het wat overzichtelijker te maken. ik vindt het mooi dat iemand de moeite heeft genomen om zo iets in elkaar te zetten. bij mij stond ook bestelbaar, heb toen doorgeklikt en kon bestellen. er zijn meerdere mensen die vandaag op deze manier een ps4 hebben kunnen bestellen. ik heb nog geen t&t maar heb mail waar in staat dat ie wordt geleverd opde 8e. ik w8 af.
klik me iedere keer een ons, maar kom niet veel verder dan dat ie overal is uitverkocht. Vertik het om 50 euro extra te lappen voor gasten die om de hoek wonen of er meerdere gekocht hebben bij de mediamarkt.
intertoys zet er altijd een paar online,.... maar zo gauw ze weg zijn, staat die weer op niet leverbaar. Heb de mijne ook zo gekocht. (als je reserveert ontvang je een mailtje dat ze weer ff online staan.)
Gister voor het eerst even gespeeld op de playstation, nu moet ik hem al helemaal hebben! Zo jammer dat hij niet normaal te koop is in de winkel, zoals het hoort.
Zoals het inderdaad hoort. Gewoon naar de winkel gaan en scoren die hap zou het devies moeten zijn voor iedereen die deze console wil. Het ding is echter nergens te krijgen. Het predikaat debiel lijkt me wel op zijn plaats voor hoe Sony dit heeft georganiseerd. Ergens in juni zal de Playstation 4 wel in de winkel liggen. Chapeau Sony!