2 keer in 10 min zomaar uit game geflikkerd.Dan ben je er ook meteen klaar mee. Sent from my iPhone using Tapatalk
Zijn Zuni Rockets een beetje goed voor een Attack Helicopter? Ik begin het vliegen nu echt onder de knie te krijgen, ook door gebouwen door bij bijvoorbeeld Siege of Shanghai. Als passagier maak je heel veel kills en als bestuurder krijg je veel assists, ik spot sowieso altijd.
Anti Infanterie is toch wel meer het werk van de gunner. Als piloot kan je beter die Hydra rockets gebruiken doen meer damage tegen voertuigen en vliegen snelller. Zuni is meer anti infanterie.
Wanneer kunnen we de DLC maps in de normale map rotatie verwachten? Of alleen als de rent a server dienst komt?
http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=171729 In die thread staat wel een lijstje. Het lijst is alleen al een tijd niet meer bijgewerkt.
Sinds de laatste update (van vorige week) heb ik van de 6 potjes, 1 af kunnen maken. De overige 5 crashten. :') Terwijl ik daarvoor vanaf eind december geen crash meer had gehad, top-patch! (PS4)
Vandaag eens Conquest gedaan, erg leuk maar echt niet stabiel. Ik merkte vooral dat de server/game niet smooth liep en best wel wat frame drops had. Die 60 fps zie je echt wel dalen damn, ligt dit aan de maximale hoeveelheid spelers dat de xbox one daar moeite meer heeft of had ik een verkeerde server? Aan mijn internet verbinding kan het iig niet liggen
Het is bij mij nog wel heel verschillend qua performance. Ik heb potjes die echt heel vloeiend lopen, maar ook potjes met zware lag en elastiekjes. /Edit: Ook al de 20x Scope voor mn SRR gekregen in een Battlepack
BF is momenteel compleet onspeelbaar, 4 servers geprobeerd maar we laggen ons de kringspier tyfus in... wat een drama weer.