[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]WgTQglGvNUs[/yt]

_O_

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    8) er moet toch een markt zijn ofzo voor dat soort games, blijf er versteld van staan hoeveel simulators er zijn :+

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Deze is alleen nep :9

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    De nieuwe baas bij Microsoft is Satya Nadella

Microsoft heeft een nieuwe ceo: Satya Nadella, de opvolger van Steve Ballmer.

Nadella was hiervoor hoofd van de cloudafdeling van Microsoft, waar hij de clouddienst Azure liet groeien. Ook heeft hij gewerkt op de Bing-afdeling. In totaal is hij al 22 jaar aan het werk bij het bedrijf uit Redmond.

Na Bill Gates en Steve Ballmer is Nadella de derde die aan het hoofd staat van Microsoft. Hij is dan ook vereerd: "Onze industrie respecteert traditie niet - hij respecteert alleen innovatie. De kans die Microsoft kan grijpen is enorm, maar om die te grijpen moeten we sneller bewegen, focussen en blijven transformeren. Ik zie het als een grote deel van mijn baan om innovatieve producten sneller bij onze klanten te kunnen krijgen."

Wij zijn natuurlijk vooral benieuwd wat dit voor de Xbox-divisie betekent!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gelukkig niet de Nokia man die Xbox maar niets vond. Nadella weet ook wat "cloud gaming" gaat betekenen dus kan een pre zijn

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damn, die animatise zijn echt..

tsja

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow _O_ heel tof idee. Gameplay was echt nietszeggend. Zeker als het echt huge wordt, dan kan je er eigenlijk niks over zeggen. Ben benieuwd..
    Must play!!!

edit: en die Cpt. America vind ik er nog best geinig uitzien hoor :+ Zeker geen fullprice game, maar een game die als het een keer een euro is, nog best grappig kan zijn :9

Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mobile game. Veel meer kun je niet verwachten.

11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    'Watch_Dogs komt op 30 april'

Nadat afgelopen week een onverlaat heeft geprobeerd het patent van Watch_Dogs in te trekken door zich voor te doen als Yves Guillemot, komt er nu nieuws vanaf de andere kant van de geruchtenmachine. De Portugese webshop Fnac zegt namelijk op haar website dat de verwachte afleverdatum van het spel 30 april is.

Op zich is dit een rare datum. 30 april valt namelijk op een woensdag en het is gemeengoed dat games in Amerika op dinsdag uitkomen en in Europa op vrijdag. Aangezien Fnac het een verwachte afleverdatum noemt kan het zijn dat zij er veilig tussenin zijn gaan zitten.

Vanuit uitgever Ubisoft is er nog altijd geen releasedatum, of zelfs maar een releaseperiode, genoemd. Het is dan ook maar de vraag in hoeverre Fnac ons niet probeert een poets te bakken. Onze eigen bol.com geeft namelijk aan dat de game beschikbaar komt op 31 december, Amazon Amerika spreekt van 30 juni en Amazon Engeland noemt voor de zekerheid maar helemaal geen datum.

Dat de game gaat uitkomen is in ieder weer honderd procent zeker, maar wanneer? Misschien dus inderdaad wel eind april. Watch_Dogs komt uit op PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, Wii U en pc.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk zo slow news day.

"Titanfall on PC will require EA's Origin to play"

Gerucht gaat ook dat je voor Half Life 3 Steam nodig hebt..

Edit: Toch geen slow news day. :p

Here is what the Xbox One Battery Controller indicator looks like. It’s coming in a system update next week

http://majornelson.com/2014/02/05/xbox-one-system-update-coming-feb-11/

Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beter zit er ook die party chat fix in en ze mogen ook wel met external hdd support komen nu.

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Curve Studios gaat deze maand vier PlayStation 4-games aankondigen

De PlayStation 4 is nog altijd mateloos populair. De laatst bekende verkoopcijfers van de next-gen console van Sony zijn duizelingwekkend te noemen, want met 4,2 miljoen verkochte exemplaren is het duidelijk dat het Japanse bedrijf iets goed doet bij de gamer. Toch is er ook kritiek op de PlayStation 4, want volgens veel gamers is er een zeer groot gebrek aan goede games op de next-gen console. Misschien dat daar binnenkort verandering in gaat komen, want Stealth Inc-ontwikkelaar Curve Studios gaat deze maand vier PlayStation 4-games aankondigen.

Dit meldt de ontwikkelaar en uitgever van verschillende indie-games op haar eigen blog. “Het is een zeer spannende tijd bij Curve Studios, want we gaan in vier weken tijd vier PlayStation 4-titels aankondigen”, aldus een stukje uit de blogpost op de officiële website van Curve Studios. “Eindelijk kunnen we gaan praten over de geweldige ontwikkelaars en games die naar de PlayStation 4 gaan komen”. Het is vooralsnog onduidelijk wanneer de vier games gaan verschijnen op de next-gen console van Sony, maar op het moment zijn de games dan ook nog niet officieel aangekondigd. De studio en uitgever geeft zoals gezegd aan dat we deze maand dus meer gaan horen van de vier tot nog toe onbekende titels.

Wel had Curve Studios ook nog wat duidelijker nieuws voor ons in petto, want de indie-klapper Stealth Inc komt naar de PlayStation 4. De indie-uitgever geeft daarbij aan dat dit de enige port is die naar de PlayStation 4 gaat komen. Alle andere games die naar de PlayStation 4 gaan komen vanuit Curve Studios zullen games zijn die “nog nooit eerder op een PlayStation-platform zijn uitgekomen”. Stealth Inc zal overigens komen in een speciale Ultimate Edition, waardoor alle eerder verschenen DLC-pakketten voor de game meteen speelbaar zijn vanaf dag één. Het gaat hier om de pakketten The Lost Clones en A Clone in the Dark. Als klap op de vuurpijl kan je door levelen tot level 120 in de PlayStation 4-versie én zal de game nieuwe Trophies en leaderboard-functies gaan krijgen op de eerdergenoemde console.

Curve Studios geeft afsluitend nog aan dat ze erg blij zijn met de verschijning van de next-gen consoles, maar zegt daarbij ook dat zij “de geweldige” PS Vita volledig gaan ondersteunen in 2014. Voorlopig ben ik echter een stuk benieuwder naar de PlayStation 4-games die eraan zitten te komen van Curve Studios, want de next-gen console van Sony kan wat mij betreft wel wat nieuwe games gebruiken op het moment. Zoals gezegd is het voorlopig echter nog onbekend wanneer deze tot nog toe onbekende games gaan verschijnen.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]ZIt9RuL2wTk[/yt]

:lol: en ik maar denken dat het de Titanfall beta trailer was.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Warface.. Heb ik die niet vorig jaar (of eerder) gespeeld op de PC? Zo'n F2P crapgame :+

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wait, what? 8)
    Double Helix begrijp ik, maar Killer Instinct IP ook? Als dat zo makkelijk gaat mag Nintendo van mij wel de Banjo IP overkopen. :cool:

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ms gaat opzoek naar een ander team volgens mij. KI is nu niet van Amazon ofzo.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het schijnt juist ook om de IP te gaan volgens TechCrunch.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat lijkt mij niet, die ip is gewoon van ms of rare. Amazon wil volgens mij android games maken dus dan is die ip ook niet echt relevant. Alsof ms die ip dan aan studio geeft die zichzelf nog echt moet bewijzen.

Deel Deze Pagina