Zat vijf seizoenen in divisie 1 en nu in 1 lijn terug naar divisie 4 en blijf gewoon alles verliezen.. Zit toch ook dit jaar weer een dikke handicap in de game. Jammer.
klopt als een bus. ik had 50 gewonnen 14 verloren, vorige week echt alles aan het verliezen en sta ik 72-21-64. en sinds gister speel ik met: http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=fTj2kyDVnKPso:ps3 en nu win ik weer alles
Voor de pro bouwers onder jullie want ik kom er niet uit Formatie: iets met 4 verdedigers en niet te aanvallend Spelers die ik al heb en graag wil behouden. Aguero, benzema, fernandinho, chielini en pogba iemand die er wat mee kan? Wel iedereen 10 chem ( desnoods me specifieke coach/ league en loyalty bonus
http://www.futhead.com/14/squads/6033963/ Eventueel Alonso <> Isco en Arbeloa <> Carvajal IF als je aanvallender wilt.
Sterk aan de bal, maar in de lucht vind ik hem tegenvallen. Verliest veel kopduels door zijn lage jumping.
Finale op Se7ensins tussen mij en nathbish95, finale om 70.000 coins. Ik won met 1-5 en hij had het opgenomen. Tof om eens terug te zien: [yt]RUDUom0TYo8[/yt]
ik heb 22 teams en veelste veel spelers in m'n club. Ik denk dat als ik alles verkoop ik genoeg heb om de baas te halen (ibra). Nu vraag ik me alleen al een tijdje af wanneer de "normale" spelers het meeste waard zijn. Ik twijfel steeds, aangezien de prijzen nogal verschillen per dag. Dus bij deze, wat is volgens jullie het beste moment om al mijn spelers te verkopen? Thanks!
Is niet te voorspellen. De prijzen liggen 's ochtends iig steeds iets lager dan 's avonds, verder is er niets over te zeggen. De TOTY is geweest en de volgende markt crash zal pas komen bij de TOTS (eind seizoen) of als er om de één of andere reden 100k packs tijdelijk in de store komen.
Vrijdagavond is altijd alles duur. Normale.ibra halen? Zelf nu IF aguero en IF Benzema als spitsen. Elk team wat ik bouwde bleef Aguero in de spits (niet normaal hoe goed hij is) op zoek naar een tweede spits. IF Benzema is eindelijk de.tweede spits die ik zocht. Team eromheen zuigt door gebrek aan coins atm (op fernandinho en baines na. Vooral Fernandinho is echt chill) Maar heb weer wat om.voor te sparen. Denk dat ik wil. ----------Aguero----- Benzema------- - Young-Fernan--Alonso---di maria -baines-kompan--ramos-- carvajal -----------------Hart------
Goeiedag , ik heb een xbox one speel veel fifa 14 daarop hebben hier ook veel mensen een xbox one in combinatie met fifa 14 ? grt ray
Kon met m'n BPL team niet meer winnen, dus maar een nieuw team gemaakt... http://www.futhead.com/14/squads/6202000/ Ben nu aan het sparen voor Neuer, en later misschien nog Esswein. Iemand anders nog tips?
Iemand een idee waarom ik maar ongeveer een 2500 muntjes krijg voor een handhaving in de 2e divisie? Terwijl een kampioenschap in de 3e divisie mij nog 11000 muntjes opleverde ongeveer!? Is dit een bug?
Dat had ik ook, ik promoveerde naar divisie 1 en kreeg maar 3400 muntjes. Ben nu weer gedegradeerd, en nu krijg ik wel weer het normale aantal muntjes. Snapte het ook al niet
Wie heeft er een idee wanneer de transfers doorgevoerd zullen worden? Wil graag Diego Ribas ( Wolfsburg > Atletico ) aan mijn braziliaanse team toevoegen.
Waarom wil je perse zijn transfer? Die zijn kwa statistieken precies hetzelfde als zijn normale kaart enkel 4 (of mee) keer zo duur