@allen Thanks for the replies! Ik wacht nog even af en ga mogelijk nog wat meer gameplay kijken via twitch. ;-)
Zo, krijgt ACIV eventjes een update van 2.4GB. Vraag me af wat dat dan moet zijn. Blijft wel een fijn systeem dat alle game updates worden gedownload zodra je de PS4 aanzet, ongeacht wat je in de disc drive hebt. Nooit meer uren wachten bij het opstarten van een game. Hoe vaak het wel niet gebeurd is op de PS3 dat ik zin had in een game, maar gelijk depressief werd als ik zag hoeveel updates er nog waren.
Oeeeee ik ga hem ook dit weekend kopen denk ik. Misschien morgen al wel. Ben er superslecht in en ga er vast spijt van krijgen maar het ziet er gewoon zo vet uit! Ik word sowieso maar een support-klasse denk ik: kan ik anderen nog wat helpen, want raak zelf toch geen pepernoot.
Weet niet of het al voorbij gekomen is maar; Last of Us PS4 versie? http://www.psx-sense.nl/158089/the-...f-the-year-edition-en-komt-mogelijk-naar-ps4/
Er gaan geruchten dat TLOU en B2S allebei ook een ps4 release gaan krijgen. Het zorgt er bij mij iig voor dat ik nog even wacht met de DLC van TLOU.
Zou dope zijn, dan zijn precies alle 3 de titels die ik expres niet meer heb gekocht voor de PS3 gereleased op de PS4. De 3e was Tomb Raider.
Ik dacht dat B2S nogal een verkoop fail was zitten we echt op een GOTY versie daarvan te wachten? TLOU natuurlijk wel
TLOU nog niet gespeeld, dus daar zit ik heel erg op te wachten. Hopelijk zijn ze niet zo dom als Square en maken ze de game niet full price.