Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kinect moet nog steeds de toekomstige interface worden voor de non-gamers

dus voor alle tv en film en web en netflix meuk

die gaan ze echt niet zomaar droppen

als gamers hebben we er nog steeds niet heel veel aan behalve wat leuke toepassingen binnen sommige games

echte goede kinect centric games geloof ik eigenlijk al heel lang niet meer in, dat blijft allemaal maar zweven tussen matig en kansloos

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zal nooit een console aanzetten voor alleen maar een toevoeging van een controlscheme. Ik kan me idd voorstellen dat ik het wellicht handig is als het reeds in een smart-tv zit.

Voor deze gen aan riepen hier best wat mensen dat met de komst van Kinect 2 en de verplichte toevoeging bij de X1 er nu ECHT wel toffe games zouden komen. Ik geloof er nog steeds niet in, juist de precieze besturing en de feedback maken een controller zo nodig.

Dat de X1 nog steeds geen releasedatum heeft is gewoon bizar. Ik ben wel nieuwsgierig naar de hoeveelheid geïmporteerde X1's. Volgens mij is het nog geen fractie van wat je met een lokalen release kan verwachten. Met TF in maart krijg je zo wel redelijk de vinger van MS.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is ook bizar en gewoon belachelijk, en vooral een letdown.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het vervelende is dat er gewoon niks bekend is. Desnoods zeggen ze dat hij pas volgend jaar hier komt, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent (kan ik tenminste nu de PS4 kiezen en dan daarna sparen :+). De communicatie is echt barslecht van MS.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar de PS4 is ook amper te krijgen. Da's in dit geval ook wel slechte timing. Ikzelf wacht gewoon op Halo en Gears en zie het dan wel. Ik heb geen haast en op dit moment kan MS de tering krijgen om het zo te zeggen. Prutsers zijn het!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mbt die VR. Mensen roepen wel ik ga niet naar me TV schreeuwen maar om in me huis met zo ding rond te lopen vind ik helemaal niks. Dan voel ik me pas debiel. :+

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja even duidelijkheid over die Xbone EN wanneer Halo komt..

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ow? Heb jij aantallen dan? Ben wel benieuwd hoeveel Xboners er geimporteerd zijn.

Ja, net zoals de Xbone echt niet zonder internet kan, het kon echt niet zonder!!

Pull the other one.

Kinect hoeft nu ook niet per se aangesloten te zijn voor de Xbone (toch???) dus MS heeft al bewezen dat de Xbone prima zonder Kinect kan.

Maar vooral het eerste.
    Ik hoop eigenlijk dat de nieuwe Halo pas heel laat komt, eind dit jaar, of zelfs Q1 volgens jaar. Extra veel tijd voor MS om Kinect uit de box te halen.:thumbs:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die geïmporteerde consoles vallen echt wel mee. Lijkt hier op XBW veel maar komt omdat de "hardcore" gamers hier zitten.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, maar ben wel nieuwsgierig zijn hoeveel het er zijn.
    Helaas is dat totaal niet te checken voor MS, dus om daaruit conclusies te trekken zoals Leis doet, slaat als een tiet op de dam.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zijn er gigantisch weinig denk ik, minder dan 1000? Alleen de echte diehards hebben er een. De standaard familie of gamer echt niet hoor.

12. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Anders lijkt het me heel simpel te checken? Elke X1 moet sowieso online om de day one patch te downloaden anders kan je er bar weinig mee. Koppel dat aan een ip adres en je weet precies hoeveel X1's er zijn geactiveerd. Uitgesloten zijn de enkelen die een VPN o.i.d. gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah wel meer dan 1000 denk ik. :)

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet exact de aantallen, maar Microsoft zegt zelf aan de telefoon uiteraard, dat er erg veel zijn geïmporteerd naar NL. Dit komt ooit wel naar buiten de exacte aantallen.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lijkt mij lastig voor MS omdat te bepalen want dan zouden ze van alle (online) retailers die informatie moeten krijgen. Ik weet niet of een Amazon.fr zo maar aan MS de informatie geeft aan wie/welke landen ze de X1 verkocht hebben.

Dat het er ruim meer dan 1000 zijn lijkt mij wel. Gok zelf zeker boven de 10.000

16. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Ik heb er één en een aantal mensen die ik ken ook, ik reken ons ECHT NIET tot de 'hardcore gamer' of 'die hard' (althans zo zie ik mezelf niet, is er een definitie van?)
    Ik game m'n hele leven al en doe dat graag, maar heb nog gewoon een leven, werk, vrouw en kinderen. Niks hardcore dus.
    Ik denk dat je er van verbaasd zal zijn hoeveel consoles er in NL staan. Ik ken er zo dus al een paar die niet op forums of wat dan ook zitten, ik vind het dan ook ver gaan om te zeggen dat 'het zo lijkt of er veel zijn omdat die allemaal hier toevallig zitten'.

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Even afgezien van wat er nu beter is de PS4 of de One.. vind ik de release games in een woord bagger! en dit voor beide consoles... het zijn er een handje vol en daar houdt het mee op. Heb zelf de One en als ik naar het dashboard zit te kijken wat ik allemaal kan aanschaffen kwa games is het eigenlijk droevig te noemen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou "hardcore" hoeft niet gelijk te betekenen dat je geen leven hebt haha.
    Maar "hardcore" is meer de gamers die wel echt het nieuws volgen en de stap nemen om te importeren.

Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Als dat de definitie is dan had iedereen hier wel een X1 gehad, mensen komen hier toch voor het nieuws en de info?
    En dat 'geen leven' bedoel ik natuurlijk niet zo, maar dat is over het algemeen wel het beeld dat mensen hebben van een 'hardcore gamer', 16 uur per dag spellen enzo....

20. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat je nog verstelt staat hoeveel xbone er in dit land in omloop zijn, er is makkelijker aan te komen als een ps4 iig

Deel Deze Pagina