Ik had begrepen dat er een proloog zou zijn, maar niet dat deze apart zou worden verkocht. Ok, ik ben benieuwd. Lente 2014, zou the Phantom Pain eind 2014 komen dan? Dat is nog best laat om zo'n blockbuster nog op de oude generatie te lanceren. Ook al ben ik daar reuze blij mee!
Hoe lang/groot is Ground Zeroes nu uiteindelijk? Phantom Pain is dus gewoon MGS V en Ground Zeroes een soort van korte prequel right?
Ah die Raiden is dus Xbox only? Jammer. Maar die allereerste trailer die we zagen van MGS 5, Phantom Pain dacht ik. Daarin had Snake een robot arm en zijn benen waren paralyzed. Dit heb ik nog niet terug zien komen in de gameplay footage.
Tijdens de E3 trailer zag je het. En dit is Ground Zeroes en dat speelt zich zeg maar af voor Phantom Pain allemaal.
Tsja het is eigenlijk de Proloog die standaard in de echte game zit. Dan is het prima. Maar nu moeten we betalen. Ik wacht dan wel even en haal hem dan wel als Phantom Pain ook komt voor een mooi prijsje.
Kut.....2 uur??? Damn, dat had ik niet verwacht. Misschien toch maar cancelen dan, vind dat echt tekort voor 35 euro.