2 uur is dan wel heel kort idd. Walking Dead/Wolf Among Us episode is zelfs langer en betaal je ook nog minder. Zal me niks verbazen als ze straks gewoon Ground Zeroes bij de retail copy van Phantom Pain gooien. Dit is nu gewoon duidelijk ons warm houden omdat Phantom Pain nog lang niet komt.
Of 2 uur gameplay, 8 uur cutscene? Zeker, maar niet als je de game uitspeelt om 2u snachts en naar bed wilt maar dan nog een uur film moet kijken XD
Dan maakt dat uurtje ook niet meer uit. En eigen schuld; eindfilpjes bij MGS games duren altijd lang, moet je de game maar niet midden in de nacht uitspelen.
Ik heb voor MGS 2, 3 en 4 altijd specifiek ingepland wanneer ik van plan was om het uit te spelen. Gewoon uit voorzorg.
Dat ground zeros is slechts een prologue zoals ze dat altijd met die race game doen? Belachelijk! Wanneer komt de full uit ?
Weten we niet. En het is idd gewoon de prologue die meestal gewoon in de volledige game zit. Zoals ik zei gaat het nog wel even duren totdat PP komt en willen ze ons zo even zoet houden. Kan het begrijpen maar ik ga er niet 30 euro voor betalen.
Kijk, een prologue op een game heb ik niet zo'n probleem mee. Om dan vervolgens een 2 uur durende game voor 40- euro in de winkel te leggen, dat gaat me echt veel te ver. Zo'n prologue mag maximaal 15 tot 20 euro kosten.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je maar 2u zal spelen. Met side missions moet je toch wel langer uitkomen. Maar dan is 4-5u nog steeds onacceptabel. En dan durven ze nog wel exclusive missions uit te brengen per console