Je kunt dus juist als je niet in de game zit je schepen versturen. Ik deed altijd voor het naar bed gaan mijn vloot nog ffkes beheren. Had ik de volgende avond bij het spelen weer een hoop poen binnen
Werkt wel goed, heb al 9K verdiend. hoe kom je het snelste aan diamanten om dock te kopen en schepen te repareren?
Veel schepen naar je fleet sturen en dan omzetten in diamanten ipv toevoegen aan je vloot. Zeker met de grotere schepen (man o' war) gaat het dan hard (ruim 700 per boot).
Ook door het aangaan van gevechten in Kenway's feleet (app) krijg je diamanten. Je moet ze dan niet op mission sturen, maar de routes veiliger laten maken. Ik deed altijd net zolang aanvallen totdat alle routes veilig waren (groen) en dan alle schepen op mission sturen ...
Game is nu 18 euro voor de PC, twijfel nog. Misschien dat ik Titanfall ook wel neem. Oh wacht, dat is via Uplay, laat maar.
Uplay is puur voor de app volgens mij; je kunt de game ook spelen zonder Uplay te gebruiken (op PS4 tenminste). Haal die game, Black Flag is écht heel tof.
Haha, had dat er nog snel effe bij ge-edit. Maar dan nog, is Uplay zo erg dan op PC? Ik heb Black Flag ook gelinked aan Uplay, maar merk er verder niks van...
Uplay is weer een programma (zoals Steam) dat je moet downloaden om het te spelen. Ik heb Origin en Steam en dat vind ik eerst wel genoeg. Ik heb geduld
Om dat uniform vrij te spelen die in je huis hangt heb je nog 4 sleutels nodig. Krijg je die tijdebs de main missiond of moet je daar zelf achteraan?
In tegenstelling tot andere icoontjes, zie je Templar Hunt ikoontjes alleen als je inzoomt op de betreffende stad/plaats. Er zijn 4 of 5 verschillende TH als ik me niet vergis (elk wel opgesplitst in meerdere opdrachten). Wel jammer dat er MP in deze game zit...dat wordt dus geen Platinum. Heb alle single player trophies, maar MP gaat em niet worden.
GIsteren die templar uniform vrij gespeeld, zit nog best wel wat tijd in. Men laatste main missie is, net nadat je dat touw krijgt, waar je soldaten mee op kan hangen, duur het verhaal daarna nog lang?
Ik dacht vorig jaar nog dat ik geen Assassin's Creed game meer zou kopen vanwege de steeds herhalende gameplay en niet boeiende verhaallijn . Maar ik heb Assassin's Creed Black Flag al een tijdje en ik moet zeggen dat ik zeer verrast ben door deze zeer mooie game die voor mij de allerbeste Assassin's Creed game is . Echt veel te doen naast verhaallijn en de gameplay is zo uniek dat je makkelijk weken zoet bent . Gewoon een TOPPER van een game .