Ooh je hebt em al aangeschaft. Sorry niet de bedoeling haha Bij mm is die 180,- met kz of batman namelijk
Killzone Hij was pas 130 en zelfs 100 dus hou het even in de gaten, het apparaat je is het iig waard!
Het apparaat is de 100, 130, 176 en de 250 wat ik met de launch betaalde waard. Je kunt er gewoon geen miskoop aan doen. Die 100 en 130 zijn vrij extreme aanbiedingen, maar daarbuiten is die van het Kruidvat nog steeds een mooie prijs.
Ja dat weet ik, had op dat moment alleen geen geld (studentje he). Had net de aanschaf van de PS4 achter de rug. Nu door een meevaller geld om handen, had graag een Vita willen kopen voor bv 130.. Net ook nog even de stad door geweest, maar bij Bart Smit hier lag ook niks. Sowieso slechte ervaringen met die klote winkel dus liever geef ik mn geld daar ook niet aan uit haha. Zal de prijzen even in de gaten houden, hoop dat er nog wat oude modellen in de aanbieding raken nu het nieuwe model eraan komt. Icm PS Plus is een Vita heel fijn om te hebben lijkt me.
Jemig, is er überhaupt nog ergens een 16GB geheugenkaartje te vinden? Ik kom alleen 4GB tegen, maar dat is volgens te weinig. Dan heb ik nog liever voorlopig 8GB, alleen kon ik die gister ook niet vinden in de winkels. Iemand een idee?
Ja, kijk hoe duur. Saturn/MM/Dixons had ze voor 20 en Bart Smit voor 30. Helaas zijn ze uitverkocht, maar als ik games wil spelen heb ik wel geheugen nodig!
Jup, het is dat de Vita zelf aantrekkelijk geprijsd is nu. Maar je bent afhankelijk van geheugen die belachelijk overpriced is en ze hadden toch wel standaard wat geheugen (zoals nu met de nieuwe Vita) in het systeem mogen bouwen zodat je tenminste van start kan gaan.
Gisteren de Metal Gear HD Collection op de Vita gekocht voor 11,50 euro. Werkt erg tof en ziet er goed uit.
Vita voor 130 weer op voorraad bij Bart Smit; http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgoed/koopjeshoek-1/playstation-vita-wi-fi-plus-3g Wacht niet te lang!!