Je moet wel opletten welke je accepteert hoor. Je hebt een aantal versies en je moet dus wel de versie hebben waarbij de kogels stuiteren en dan veel meer kogels worden. Even op internet kijken welke dat precies is en als je die Quest inlevert en het is niet de goeie > dashboarden
Kan helaas wel heel lang duren voordat je de goede Redundant Fibber hebt. En als je ook nog een elemental Fibber wil... Pas na 24 uur dashboarden gaf Mal de robot mij eindelijk een Shock Redundant Fibber (goede versie). De holy grail als je als Gaige speelt *)
Ja klopt ehm ik heb het misschien nog als je daar geen zin in hebt Grave. Dat en nog 30.000 andere gear waar ik helemaal niks meer mee doe Holla at me als je wat wilt
Meeste wel 50+ denk ik vast ook wel eronder! Ik zal alleen even voor je moeten kijken, want heb 4 characters en mules voor elke soort equipment (stuk of 8 ofzo) en ook nog de bank vol met gear. Een van de stomste dingen die ze hebben gedaan bij BL2 was dat er zo weinig ruimte was en dat ik dus zoveel heb weg moeten gooien .
Wie heeft er zin om met mij en een vriend van mij een raid boss aan te pakken van Tiny Tina? Je kan me toevoegen op: ''loeno''
Gaige wel wat wisselende dingen overgelezen. Die schijnt nog al moeilijk te zijn in de UVHM aangezien DT nog al wat problemen zou vertonen. Shield regen van enemies etc. En later ook veel minder sterk zijn. Ben nu even bezig met Axton, maar die character is wel vrij recht toe recht aan wat ik zo even las. Axton wel de moeite waard, of zijn er betere characters? :b:
Sal. Geen enkele Char is zo sterk als hem. Maar ik vind het wel een saai personage Gaige is perfect hoor, ook voor uvhm. Slagger alleen wel bij de hand houden.
Gaige bevalt me uitermate goed tot nu toe. Hier en daar wel wat DT issues. Dat ie ergens blijft staan of hangen en dan gewoon geen fuck uitvoert. Axton was m'n eerste char, toen ik voor het eerst Borderlands 2 speelde, is nu ook 44. Beviel me goed, alleen heb het idee dat ik toch echt iets verkeerd deed daar. Misschien binnenkort nog maar eens een poging doen met hem.
Die double turrets lijkt me wel chill samen met longbow. Gaige zelf ziet er wel vet uit met de cyber-arm!
Misschien moet ik ook weer eens gaan spelen met andere characters. Volgens mij voltooid met Axton (met die turret), maar dat is me niet zo goed bevallen omdat ik de turret zoals in deel 1 wilde (en Roland had, met ammo en health regen).
Dat was ook mijn reden om Axton te kiezen, Health en Ammo regen. Helaas, pindakaas. Gaige heeft het wel, de Health regen, dmv Discord o.a.
Gaige heeft te verwaarlozen regen hoor. Ze is ook meer een high risk high reward poppetje. Beste regen is die van sal. Ik kon gewoon niet dood met hem