Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Vraagje, ik heb de locatie op UK staat, nu wil ik mspoints kopen, welke moet ik dan hebben? want kzie ze meestal alleen met euro's ipv ponden.

2. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf 8) dit kan toch niet kloppen?

U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat uw bestelling met nummer 8171331450 de ene keer de status 'wordt verwerkt' en de andere keer de status 'geannuleerd' heeft. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Wij hebben uw bestellingen nagekeken. Het blijkt dat u op 15 augustus 2013 het artikel 'Microsoft Xbox One 500GB - Limited Day One Edition' heeft besteld met bestelnummer 8169260660. U heeft dit artikel ook besteld op 21 augustus 2013 met bestelnummer 8171331450.
    De bestelling met nummer 8171331450 is door u geannuleerd en bestelling 8169260660 wordt verwerkt.

U kunt het artikel 'Microsoft Xbox One 500GB - Limited Day One Edition' met bestelnummer 8169260660 op 7 februari 2014 verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Blijkbaar is de console dus 2 keer besteld :confused:.. oke dat kan en prima hoe ze dit zo afhandelen, maar ik zat echt "huh wat 7 februari 8)? Waar hebben jullie het over :lol:"

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou maar snel contact opnemen met bol over de X1

Dan ben ik benieuwd wat je vrijdag in de bus krijg

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Overmorgen heb je een xbone

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik? Hoezo dan :p?
    Blijkbaar :lol:
    Dan stuur ik hem terug, want dan krijg ik geen 2 spellen erbij (gierige nederlander, i know :+)

10. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil Battlefield 4 Premium gaan halen maar ik kan niet betalen via internetbankieren, ik heb alleen €50 contant, is er een mogelijkheid om BF4 premium aan te schaffen?
    Kan ik bijv. 4000 punten kopen in de winkel en die invoeren op de Xbox One? Ik heb ook nog een exemplaar van BF4 voor de Xbox 360, dus als dat niet gaat kan ik dan wel de punten invoeren op de Xbox360 en mezelf premium maken op de 360, en die dan omzetten naar de Xbox One versie? Heeft iemand hier een beetje verstand van? Ik wil namelijk niet €50 uitgeven voor punten in de winkel als ik ze misschien niet eens kan gebruiken zou héél erg graag premium willen worden dit weekend.

11. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Heb zelf ook punten gekocht in dreamland in belgië, en gaat perfect. Je moet wel je locale van de console omzetten naar ierland omdat daar met euro's is. Dan afhalen wat je wilt en dan zet je gewoon je locale terug om. Geld gaat wel niet mee naar een andere locale dus als je nog over hebt blijft het staan op ierland.

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Heh, ik wil jou wel een keer voor zijn! :+ Weer te laat haha.

13. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik moet gewoon punten kopen voor de Xbox360, dan men locale omzetten naar Ierland, de punten invoeren en klaar? :)
    Als ik BF4 premium wil kopen kan ik alleen betalen met credit-card, dus volgens mij kan ik helemaal niet betalen met punten ?
    Ik zie het op de Xbox360 wel staan, kan ik BF4 premium ook op de 360 kopen en dan omzetten naar de Xbox One?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat ze maar eens met de Twitch update komen! :mad:

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Sorry, het is vast al 100 keer uitgelegd maar het is mij nog steeds niet duidelijk :+

Mijn Gold abonnement loopt af, en ik moet dus een nieuwe hebben (liefst een jaar). Mijn Xbox One/Account heeft locatie US. Welke kaart moet ik nou kopen dan?

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Makkelijkste manier is naar xbox.com gaan en daar via NL je live updaten naar een jaar. Als goed is heb je live dan zowel op de 360 en op One.

17. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem met FIFA 14 op de Xbox One. Als ik de carrière mode speel en ik heb een wedstrijd gespeeld dan sluit hij het spel af? Het komt sindsdien de updat is geïnstalleerd. Heeft iemand hier ook last van en of iemand er een oplossing voor weet? Alvast bedankt!

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hi, koop voor 4000 punten voor je xbox one of 360 .

Redeem deze, en je kan BF4 premium kopen

Als je hem op de 360 koopt dan kan je hem ook op de X1 gebruiken want premium is account gebaseerd

19. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zoals post hierboven beschreven. Werkt prima

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke, thanks :)

En update nieuws.

Deel Deze Pagina