Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    10 pagina's incoming over "slighty" :+

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, het grafisch verschil tussen de Ps3 en X1 is wel gigantisch!

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    het is eerder het tegenovergestelde.
    Niet dat het uitmaakt��

Mgs mooier op de Ps4.
    joepie

Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    We zouden eigenlijk een poll moeten doen wie wat gekocht heeft

maar ik heb ook de indruk dat doordat de One alleen nog maar te importeren is de PS4 hier op het forum vaker gekocht is

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik niet zo zeker. Misschien een poll maken?
    Ben eigenlijk wel benieuwd.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zal wel even een nieuwe poll online gooien op fp en forum!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    \o/
    Het is wel kut om elke keer te lezen en zeker titels als CoD en BF4 vind ik best belachelijk. Zeker ook niet wat ik had verwacht van de Xbox One. Het is afwachten wat er met andere aankomende games gaat gebeuren, maar als het al gelijk bij en vlak na de launch al begint...nou....

Maar ja, what are you gonna do.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een PS4 kopen?

:+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nope.

Later dit jaar, begin 2015 pas. Wanneer ik het 't echt waard vind, vanwege de exclusives. Daarnaast vele andere redenen om bij Xbox te blijven als main. Wanneer ik ze echter uiteindelijk allebei heb en PS4 versies van die games blijven er overduidelijk beter en mooier uitkomen...tja...a decision easily made dan.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Precies. De salespitch bij de One is juist dat het de ultime media machine is. Daar ligt zijn kracht. Wanneer je de Kinect dumpt wordt die positie gedeeltelijk verzwakt en begint het steeds meer op een klassieke gaming console te lijken. Dan vind ik niet vreemd dat deze machine meer met de PS4 wordt vergeleken. In ieder geval op technisch niveau kan de One de competitie met de PS4 niet aan. Het komt dan puur op de games aan. Wil iemand een gokje wagen?

Microsoft heeft het moeilijk en moet deze generatie gaan knokken om relevant te blijven. De uitdagingen blijven zich aanbieden en ik verwacht dat het einde nog niet in zicht is. En Sony? Sony hoeft alleen maar geen grove fouten te maken om succesvol te zijn. Dat moet te doen zijn, toch? Nu maar hopen dat Sony level headed blijft en niet die arrogantie laat zien zoals in de tijd van de PS3.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach. Generatie duurt lang. PS3 had ook de wind tegen eerst.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

De ultieme media machine.... een mooie pitch die niet wordt waargemaakt. Eurogamer vergeleek de multimedia capaciteiten van de consoles en kwam op: ps3 > ps4 > x1.

MS heeft imo wel een betere lauch line-up maar maakt imo verder te weinig waar.

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    En ach de volgende generatie haalt Microsoft Sony wel in als het om een krachtpatser gaat.

@ Zifnap als ik mij niet vergis, zijn de beloofde updates nog niet uitgekomen. Daar zet Microsoft toch een streep meer bij. Veel eerder updates. Dat moet ook wel.. Voelt nu aan als een beta machine. En sony interesseert dat totaal nog niet.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan wel zo zijn, maar uiteindelijk zei MS toch echt dat het een All-in-one box is he? Ik zie kinect echt niet verdwijnen in de ogen van MS, die zitten er helemaal op te geilen. Een xbox zonder discdrive zie ik wel gebeuren :)

Tsja ik was eerst echt furieus op MS, maar ik denk vooral door mensen uit mijn friendlist die voor de One gaan, de exclusives en de controller dat ik toch wel een One wil hebben :) PS4 ook wel, maar dat kan ook later wel. Hopelijk zijn er dan wat meer goeie games voor uit ipv goedkope ports.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Beloftes van de Kinect 1 ben ik zelf nog niet vergeten.

En betere launch line-up omdat ze de laatste 2 jaar crap hebben uitgebracht voor de 360. Dus het is maar hoe je het bekijkt

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap je punt niet. MS maakt die all in one belofte toch voor geen meter waar?

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat ik bedoel is dat het niet uitmaakt of het uit de verf komt of niet, Microsoft ziet de One als een multimedia apparaat. Vandaar dat de Kinect hoogstwaarschijnlijk niet uit de bundel gehaald zal worden. Daar begon iemand namelijk mee ;)

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    1 review maakt het nog geen feit dat de XBone een minder multimedia apparaat is.
    MS weet heus wel wat er nog verbeterd dient te worden om er voor te zorgen dat het allemaal beter gaat werken.
    Het gaat om de games.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw dit werd vandaag ook gezegd. We zullen het zien volgende week of in maart.

Mij maakt het niet zoveel uit. Gebruik het toch niet. :)

Deel Deze Pagina