[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net mijn eerste Arena gespeeld 1 potje gewonnen daarna 3 verloren.
    Wat krijg ik.......

Ysera!!!! hahahaha wat een geluk

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Spelldamage is erg sterk in Druid, Shaman en Rogue decks. En voor Rogue is de kaart al helemaal goed aangezien de kaart maar 2 mana is en handig voor combos.

Ik haat je nu al :+

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik kreeg vandaag nog Prophet Velen(legendary) na een Arena game. :>

Though, ik bezit nu wel rond de 7-8 legendary cards nu.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ook een paar goeie?

Zelf wil ik nog een Tirion, Ysera, Tinkmaster, Silvanas, Alextrasa en Pagle. Kwa epics zit ik goed. Nu draait het voor mij alleen nog maar om de juiste legendarys te krijgen voor constructed.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ongelooflijk. Na 3 maanden heb ik nog steeds enkel Gruul uit een pakje :{

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Cenarius, Prophet Velen, Old Murk-Eye, Elite Tauren Chieftain, Gelbin Mekkatorgue, The Black Knight, Alexstrasza. Dus er zitten wel een paar goede bij, en natuurlijk een paar van rewards. :+

Sowieso vind ik The Black Knight meestal ook wel een must in een deck ;)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik las inderdaad dat je de kaart het beste in combinatie met bijvoorbeeld een Wrath kunt spelen en hem niet als een gewone 2 drop moet zien.

Had hem vandaag ook uit een pack gekregen namelijk. M'n eerste legendary. :cool:

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Cenarius is wel nice.

Black Knight is zo vies tegen mn Paladin deck dat ik laatsts poste. 8) Ik vind Black Knight erg goed in Arena. Black Knight was ff slecht in constructed. Maar omdat taunts weer populair zijn door de opkomst van Hunter en veel Druids taunts spelen. Is het idd een erg goede kaart om te spelen.

edit:

ff voor de duidelijkheid. De Hunters spelen geen taunts maar iedereen gooit taunts in zn deck vanwege Hunters. :+ Vandaar dat Black Knight goed is door de populariteit van Hunters. Ook heb je taunts nodig tegen Aggro Warrior.

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :) ik heb er een erg leuk druid deck mee gemaakt ik wil wel ns tegen je spelen ben benieuwd wat je er van vind.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sure add me maar. Ik wil je ook wel toevoegen maar moet wel je battlenet ID hebben geloof ik. Dus je username met random getallen erachter zoals je in de startpost ziet.

Echt wat is er mis met Arena tegenwoordig... Zodra je 5 wins hebt is het:

Mage>Mage>Mage>Mage>Mage>Mage>Mage

Arena begint echt lame te worden.

Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    leuk spel.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Na 3 maanden spelen had ik enkel Gruul als Legendary uit een pakje. Zonet opende ik een pakje. Ik zie de animatie van de Legendary, is het #$%^&*&* weer Gruul! Wat moet ik daarmee, het is nog een waardeloze Legendary ook. Ik disenchant hem wel, maar het levert maar 400 dust op.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha Gruul 4life XD

Over Arena: Ik snap de balancing team van Blizzard echt niet. Hunter is een waardeloze class in arena. Tenzij je unleash the hounds krijgt. De kaart is zo OP dat het de hele class draagt. Ben nu bezig met een run zonder unleash en het is gewoon niet te doen.

Druid, Rogue en Mage zijn top-tier vanwege hun hero ability. Mage vaak net wat beter vanwege removal, water elementals en burns.
    Shaman, Warrior en Paladin zitten er net onder omdat ze een brede selectie hebben aan erg goede class cards. Truesilver, Fire War Axe en Fire Elemental OP :+

Warlock Kan soms goed zijn als je geluk hebt met je curve. Zie ze nooit boven 10 wins.

Priest, Hunter veruit bottom classes. Hunter kan je wel tegenkomen na 10 wins maar dat komt omdat Unleash combo broken OP is.

Mijn eigen ranking van sterk naar zwak is:
    1 Mage. 2 Rogue. 3 Shaman. 4 Druid. 5 Paladin. 6 Warrior. 7 Warlock. 8 Hunter. 9 Priest

Vooral het feit dat Mages zo makkelijk zijn om te spelen maakt ze nummer 1.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Vind je dat Shaman, Paladin en Warriors er not onder zitten? Shamans kunnen heel nasty zijn mede door hun totems(extra damage, taunt target etc) en daar hoeven ze geen kaarten voor te gebruiken. Paladins hebben avenging wrath, aoe attacks, alle minions naar 1 health, etc. Warriors hun ability zijn naar mijn mening ook enorm goed, zo heb je een kaart voor elke armor dat je hebt waar je damage mee kunt dealen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Warrior hero ability zuigt het meest van allemaal. De kaart waar je op doelt, shieldslam, is een epic en daar kan je niet op rekenen in Arena. Shaman heb ik hoog zitten in de lijst. Hun Hero ability is beter dan die van de meeste classes maar het laat je niet beter traden. Het is alleen goed als je voor staat en dat is 50% van de keren niet gemiddeld. De AoE van Palladin is goed maar zeer makkelijk om omheen te spelen. Mages slopen met hun AoE bijna alles en pingen de overige minions met hun fireblast.

Voor de duidelijkheid, alles wat ik nu post is gebasseerd op Arena. In constructed is het anders. Daar staan Mages zelfs onderaan samen met de priests.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Waarom zuigt het dan het meest van allemaal? Het is een defense ability dat je kan gebruiken om jezelf te beschermen vrijwel tegen kleine damage, en Shield Slam ben ik vaak genoeg tegen gekomen in mijn Arena matches, en zeker wel bij ranked matches.

Heb je nou wel zo vaak gespeeld? Want als ik als Paladin speel, own ik vrijwel bijna iedereen in bijna elke match, helemaal tegen mensen die er vol op rushen, want paladins hebben genoeg healing cards en kunnen helemaal nasty zijn als jij bijvoorbeeld tig minions op bord hebt staan en ik dus mijn combinatie maak van Equality en Consecration zijn direct alle minions gewoon dood.

Arena draait toch echter om RNG, dus het kan inderdaad zo zijn dat je niet de kaarten krijgt die je wilt hebben met welke class dan ook, zo kreeg ik bijvoorbeeld als druid helemaal geen aoe attacks vandaag, geen Swipe of Starfall, maar ik kan je zeker wel zeggen dat je als paladin vrij goed kan spelen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Shieldslam is een epic. Het komt zelden voor in je draft en daarnaast concurreert het met betere epics zoals Gorehowl, Moltengiant etc.

En dude, I know how 2 Pally:

Het is mijn most played class

De Equality en Consecrate combo is zo zeldzaam in Arena dat het niet je keus voor Paladin mag beinvloeden. Ik speel de combo zelf ook maar dat is in ranked met een control Paladin. In Arena speel ik tempo based en dan is het te risky om de combo proberen te draften. Als ik in mijn early picks mag kiezen tussen een Argent Commander, Knife Juggler of Equality kies ik sowieso geen Equality. De kaart bied gewoon te weinig value om het gelijk te kiezen.

Ik geloof best dat je ooit eens 12 wins hebt gehaald in Arena met een Paladin vanwege de combo maar de kans dat het je weer gaat lukken is zeer klein. De meeste paladins die je ziet na 10 wins zitten daar vanwege hun truesilver spam. :9

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mwah, ligt er ook totaal aan hoor. ;) Je kan met vrij defensive spelen ook goed winnen, en paladins hebben genoeg kans om al je minions van bord te gooien en met een counter attack te komen.

Ik weet ook "how to pally" maar wat je nu zei dat paladins een minder class is dan bijvoorbeeld druids vind ik zelf een beetje vaag, helemaal met je statistics, ook al heb ik meer games won. :p

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kom meer Druids tegen dan Paladins aan het einde van mijn Arena runs. Ook is mijn gemiddelde wins hoger met Druids dan met Paladins omdat ik soms slechte paladin decks draft en geen hero ability heb waarmee ik minions kan pingen. Met een Druid kan ik altijd mijn minions te hulp schieten met 1 extra damage. Dit geeft mij meer flexibiliteit en ben ik minder afhankelijk van mijn kaarten. Daarnaast zijn Druid epics geweldig en hun 8/8 trees zijn beesten in Arena.

Gemiddeld scoort Paladin wel hoger dan Druid. Wat idd vreemd is aangezien Paladin daarnaast ook nog eens mijn favo Ranked class is. Ik heb de laatste tijd slechte runs gehad met paladin tegen mages, dat verklaart een beetje waarom ik nu liever voor Druid kies. Ik ben daarmee minder afhankelijk van board presence.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had vandaag 7-3 met een Rogue, mijn beste Arena resultaat tot nu toe. Maar ja, tegen Mages is het inderdaad lastig. Voor mijn gevoel had ik bordcontrole veroverd, maar dan word je twee keer op een Pyroblast getrakteerd. Verloren. En als ik een Mage kies, dan komt er zelden een pyroblast om uit te kiezen.

Deel Deze Pagina