Nee gewone versie ook. http://www.amazon.co.uk/gp/product/...&pf_rd_t=101&pf_rd_p=455344027&pf_rd_i=468294
Maar het is beschikbaar.... Just saying.... De gewone editie is 350 pond. Omgerekend met 0,80 bla bsl bls betaal je omgerekend rond de 440 max voor een kale ps4. Netsnoer of stekker verloop kabel van 2 a 3 euro en klaar.
Misschien bestel ik hem wel gewoon via Amazon dan. Kan je niet een losse stekker kopen voor de stroomvoorziening? Dan hoef je ook niet met een verloopstekker te werken. En hoe zit het met garantie? Hij is er trouwens wel 20 euro duurder, en als je eruit wordt geplukt bij de douane ben je ook fucked.
Je kan ook de kabel in sijn geheel vervangen, duh Volgens mij deze.... http://www.allekabels.nl/apparaatsnoer/1245/3646/apparaatsnoer-c7.html
Oeps, jullie hebben gelijk. Amazon steekt wel lekker wat extra cash in de zak met deze vraagprijs, 423 piek.
Heb gewoon het idee dat we in Nederland genaaid worden omdat MS ons met de One ook in de aars gesowed heeft.
Als ze problemen hebben om genoeg PS4's te maken lijkt het me logisch dat kleine landen als Nederland een lagere prioriteit hebben. Dat heeft niks met 'naaien' te maken. In tegenstelling tot de Xbone is dat ding hier tenminste uitgebracht.
Ze moeten ook wat apart zetten voor Japan. Ik snap dat 'genaaid' worden niet. Alsof Sony het niet leuk vind om geld te verdienen en daarom de productie maar half laat draaien.....
Ik snap niet wat er aan de hand is met Sony. Is het een capaciteit of een kwaliteit probleem bij de productie? Volgens mij zijn er ook nog helemaal niet zoveel PS4's verkocht in NL. Als je ziet hoe lang sommige wachtlijsten nog zijn en hoe weinig consoles bepaalde retailers binnen hebben gekregen sinds de release. Het is in ieder geval amateuristisch. Ik hoop zelf ergens in Q2 de winkel uit te komen met een PS4 in mijn hand, maar het zal mij niet verbazen als het Q4 gaat worden.
Je bent wel erg pessimistisch zeg. Er is maar 1 probleem bij de productie en dat is de gigantische vraag wat er is. Ze kunnen zoveel produceren als ze willen, het vliegt gelijk de winkel uit. Dat zal net als met de Wii destijds nog wel even duren voordat het genormaliseerd is.
De strekking is dat het juist allemaal om geld en marktaandeel draait. Is ook logisch natuurlijk en Sony en MS goed recht. Genaaid zit hem in het feit dat MS ons kikkerlandje links laat liggen en daardoor Sony zich niet gedwongen voelt ons land ivm marktconcurrentie (marktaandeel xbox one is hier zo goed al 0%) te bedienen. Sony moet juist leveren aan de landen waar de xbox One gelanceerd is om de concurrentie aan te gaan. We tellen gewoon niet echt mee in de grote slag voor marktaandeel.