[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hahaha. Ik schrok me helemaal kapot toen dat voor het eerst gebeurde. De hele game een beetje rustig aan het spelen, helemaal in die sfeer en wereld. En dan die zap. :'-(

Aangezien ik bij Flower al op het plafond zat begin ik maar niet aan Outlast. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, maar bij Flower verwachtte je het gewoon niet. :+

Ik zit net verdorie de hele tijd moeite te doen voor een trophy die ik blijkbaar al heb 8) Hoe dan?!

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me afvroeg he... Je kunt een BF4 van de PS3 upgraden naar de PS4 versie, zie dit bericht van EA zelf:

"ACTIES

Alle verkoopkanalen (EU, VS)
    In gemarkeerde exemplaren van Battlefield 4 voor de PlayStation®3 vind je een voucher met een unieke code. Deze code biedt je tot 28 maart 2014 eenmalig de kans om via de PlayStation®Store een digitale versie van Battlefield 4 te kopen voor slechts €9,99. "

Kan ik nu ook enkel die code van iemand overkopen en gebruiken wellicht? Dat die persoon zelf nog verder kan met zijn game voor de PS3. En ik voor €9,99 die code invoer en BF4 op mn PS3 speel?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nee de disc moet altijd in je PS4.

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas pindakaas.

NBA2k14 nog steeds niet binnen. Vorige week vrijdag verstuurd. Gek genoeg reageert de verkoper wel steeds op mails.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De fan van m'n PS4 blaast er bij het spelen van Tomb Raider af en toe flink op los, meer mensen last van?

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nope. Niet gemerkt iig nog.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Krijgt het warm van de nieuwe Lara.:+

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damn, laadtijden bij een carriere van NBA 2K14 zijn echt niet normaal. Nu is al zo'n speelschema niet normaal veel en lang voor een seizoen maar met alle extra's en laadtijden gaat het echt jaren duren. Niet funny, gezien het wel leuk is om te doen. Dingen blijven me wel verbazen in de game. Terwijl de timer afging maakte ik een 3-pointer. Wisten ze niet zeker of de punten mee moest tellen of niet, cutscene dat de scheids een herhaling terugkijkt om te beslissen of de punten erbij komen. Terwijl de timer op 0:00 stond had ik de bal nog in mijn handen, dus geen punten. Zo awesome gedaan. _O_

Laadtijden zijn vooralsnog bedroevend lang bij games. Killzone start wel snel op, Knack heeft ook absurde laadtijden, NBA helemaal en Tomb Raider weer wat minder. Verwacht echt dat in de toekomst games van welke ontwikkelaar dan ook amper tot geen laadtijden hebben hoor.

Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Speel je MyCareer? Het is best een leuke mode, maar vind dat je na een goede wedstrijd te weinig punten krijgt waardoor het ontwikkelen/upgraden van je kwaliteiten wel erg langzaam gaat...

Daarnaast lag ik in het begin niet supergoed binnen het team, aangezien ik weigerde om de tassen te dragen en om een clownsneus op te zetten. 8)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat had ik ook niet gedaan. :+ Die clown kon me wat. Is dat hoe het in de NBA werkt? Zet jezelf voor paal, laat over je heen lopen en je ligt goed in het team? 8)

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :lol:

Ik had eerst ook een blanke speler aangemaakt, maar hij had de stem van een neger afro-Amerikaan dus dat heb ik maar veranderd. :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die stem lijkt echt nergens op bij die van mij 8)

Maar goed, hij is sowieso niet moeders mooiste. :+

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hahaha, mooi oranje pak ook! :+

Moest gisteren voor het eerst sinds de draft tegen Jackson Ellis, ik was weer veel beter uiteraard. :9

Hoe gaat het levelen bij jou? Ik ben overall pas 67 denk ik en loop nog steeds in dezelfde sportkleding/schoenen rond etc. Heb er gewoonweg niet genoeg punten voor om Nike schoenen van 5000 aan te schaffen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook absoluut niet genoeg om iets anders te doen dan skills te kopen. Vooral aangezien ik zo slecht ben dat ik maar zelden een mooie voldoende krijg na een wedstrijd, dus dan gaan de punten nog trager. :+

Altijd zo irritant als je een dynamic goal krijgt met de opdracht de eerstvolgende 10 punten te scoren. Gaat er opeens een lulhannes met de bal ervandoor en gooit em in het netje. Goal Failed! Daar kan ik niks aan doen!
    Of ze zijn het een half uur rond aan het passen en ik krijg de bal maar niet.
    Waarom vertrouwen ze me niet met de bal? O-)

Ok, ik zou mezelf ook niet vertrouwen met de bal. :D Maar daar loop ik ook weer iedere keer punten mis. Domme dynamic goals.

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oke, dan ligt het dus niet alleen aan mij. Misschien dat de pro's (Amerikanen) wel meer punten krijgen per wedstrijd, maar ik vind het dus echt te langzaam gaan.

Die dynamic goals zijn op zich wel leuk, maar vaak wel lastig ja. Soms druk ik het ook weg zonder het gelezen te hebben, bijvoorbeeld vlak na een cutscene. Volgens mij is er dan ook geen mogelijkheid om ergens in het menu te zien wat de goal nou is, toch? Vreselijk is dat! :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat gebeurt me ook iets té vaak. :+ Ik moet iets doen, maar wat...
    Of een keertje te veel op X drukken na een cutscene en dan minpunten krijgen voor een bad call voor een pass oid. Pfft. :p En dan te bedenken dat je met X die cutscene niet eens kunt wegdrukken, en toch blijf ik het doen.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pff, beter brengt Rockstar heel snel GTA V naar de PlayStation 4 :+ 360 net maar weer uit de kast gehaald en aangesloten 8)

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik zit bij de Hawks als PG, vaak een score rond de B en sixth man. Qua team doen we het wel goed, al is de AI eigenlijk maar behoorlijk saai. Al paar keer gehad dat ik in de 4th quarter terug probeer te komen, elke keer 3 pointers maken maar mijn teammates doen niks. Nu zegt mijn coach dat hij teleurgesteld in me is omdat ik het team niet op sleeptouw heb genomen tegen de Clippers. Tot de laatste seconde alleen maar terug proberen te komen, maar de rest doet geen fuck en speelt de bal enorm dom over. Doag, hij verwacht meer van zijn rookie, mijn team is kuuuuut!

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wij staan volgens mij ergens ver onderaan. :+
    Ik voel me een beetje schuldig. :p

Cleveland Cavaliers zit ik

Deel Deze Pagina