Het was leuk om even op plekje 2 te staan, heellaas is de gevestigde orde ook begonnen met tijden neer te zetten. Stiekem had ik gehoopt dat ze de rivals challenge even zouden vergeten. @ B Tender: Over hoeveel rondes gaat de Rivals Challenge ?
Van mij kunnen jullie geen verbetering verwachten. Was gisteren en vandaag ziek en morgen een weekendje naar Amsterdam.. Volgende challenge ga ik weer voor de top 3!
Dat merk je snel genoeg als je raced. Over de lijn, de berm in, etc. Voor de duidelijkheid, clean laps(zonder uitroepteken) zijn degene die je nodig hebt om hoog te kunnen eindigen op de leaderbords
Zoals Surreallistic zegt, gewoon meedoen met de challenge, dit komt je skills zeker ten goede. Je zou zelfs met de Porsche Cup mee kunnen doen, dit is misschien nog wel leuker en leerzamer.
Ik ben helemaal nieuw in FM. Ik speel nu een week, heb meeste (verdien 10% assist bonus) assists nog aan staan. Heb te weinig tijd om meters te maken, maar wil natuurlijk wel leren waar ik kan. Ik ga eerst eens stoeien (ontdekken) en dan wellicht alsnog aansluiten. Vind het wel interessant allemaal.
Rivals challenge is denk ik prima te dien voor nieuwkomers. Porsche Cup is best pittig, vergis je niet. Ter verduidelijking, in de careermode kun je best een beuk uitdelen, maar in de cup wordt dat niet gewaardeerd. Keertje proefrijden is dan misschien handig. Je leert er veel van. Rij anders gewoon eens mee met de Rivals. Voeg dan effe iedereens gamertag toe op je friendslist die ook aan de rivals mee doet. Kijk dan eens op de leaderbords naar rondes van iemand die sneller rijd. Leer je veel van.
Pff wat een challenge. Net nog een uurtje kunnen tunen en rijden 2e tijd 1.50.185 Daar had nog wel wat meer ingezeten, alleen is de tijd op