[XOne] Fable: Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 3 feb 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    De mijne ook door console shop. :9

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Vetjuss!
    Fable is uberbaas.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels staat ie ook op marketplace, toch maar even gekocht. (had toch nog genoeg geld op m'n account staan)

Grafisch ben ik niet echt onder de indruk, framerate is ook wat matig.

Maar het is wel Fable, de sfeer en alles klopt gewoon en het spel blijft gewoon tof.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Game binnen gekregen van Mediamarkt, ook met DLC. Voor het eerst sinds november (Xbox One release) dat mijn 360 weer eens aan staat :+. Het zal me benieuwen hoe de game is.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Man man, wat is die framerate slecht. Vind het eigenlijk onacceptabel dat ze dit uitbrengen. Veel problemen met V-sync ook. Erg matig gedaan, dikke tegenvaller.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb echt helemaal nergens last van. En mijn disc drive las de eerste 20x de disc niet eens :p

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Framerate is echt echt een drama, helaas.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb ook al een aardig slechte framerate ervaren. Al bij de intro in de jeugdjaren van de held, wanneer die zelfs nog zijn vaders hand moet schudden. Dit moet echt wel gerepareerd worden, want ik ben nog lang niet zover als sommige anderen hier en het valt mij ook al op.

Grafisch valt de game mij dik mee. Laadtijden mochten trouwens nog wel korter. Ze zeiden dat ze die in de game al korter hadden gemaakt, maar zelfs met de game op de HDD merk ik nog weinig. En ik kan me de ellenlange laadtijden bij het origineel, soms, nog goed herinneren.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik las ergens (voordat ik de game had) dat je deze game het beste op een USB stick kon installeren, net als bij GTA V. Ik heb iig nergens last van, paar uur gespeeld en eigenlijk maar 1 vastloper gehad en heel af en toe zakt de framerate in (bij het uitlopen van gebouwen...). Ondanks dat de reden bij GTA V was dat er 2 discs geïnstalleerd moesten worden (1 op hdd ander op usb) helpt het misschien hier ook wel. Ik heb trouwens een Xbox Slim, misschien dat dat ook meehelpt.

@Yellow: laadtijden korter? Als je de laadtijden van de Xbox One hebt meegemaakt dan vallen deze laadtijden erg mee imo.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Geinstalleerd op de HDD maar echt alleen framerate problemen als er veel enemies tegelijk zijn. En soms in Bowerstone een beetje. Wel al een vastloper gehad in 5 uur tijd.
    De game voelt imo ook niet verouderd aan.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat is niet te vergelijken man. De 360 is volledig en optimaal voorzien van updates. De One is nog niet overal uit en heeft bovendien nog een lange weg te gaan voor het op het punt zit van de 360 nu. 8)

En ik heb ook een One voor alle duidelijkheid! ;)

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

Dat weet ik, daarom zei ik het ook :+.

Ze releasen een spel dat 10 jaar geleden uit is gekomen. Alleen nu met betere graphics en het gebruikt de maximale kracht van de Xbox 360 (misschien is het spel wel te zwaar) de laadtijden zijn absoluut niet langer dan gemiddeld. Natuurlijk minder en sneller is altijd leuk, maar ik vind het niks om over te klagen (jij wel, dat mag :+). Maar goed, dat de Xbox 360 nu maximaal gebruikt wordt, neemt niet weg dat het ook gewoon soepel moet lopen, ook zonder usb sticks en rare omweggetjes.

Ik ga er ook niet vanuit dat de Xbox One games veel sneller gaat laden, wel minder. Ze hebben nu met de nieuwe console gewoon de ruimte om slimmer te doen en minder laadschermen (die dus langer duren) te maken (zie een game als Dead Rising 3 of Ryse).

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat is misschien beter, of ze doen hetzelfde als Skyrim op de PC. Zelfs met een mindere PC daar heb je nog de snelst denkbare laadtijden. Ik wacht letterlijk en figuurlijk nooit langer dan 5 seconden. Nooit!

En misschien heb je ook wel gelijk, maar het kan ook liggen aan het hard- en software verschil.

343 industries heeft destijds uitgelegd wat er zo moeilijk was aan het oppoetsen van een game als Halo - Combat Evolved. Misschien is het team van LionHead hierdoor wel tegen de lamp gelopen. Gewoon een verschil van hard- en software en de onervarenheid van de medewerkers om zoiets goed af te maken. In ieder geval is patchen minder moeilijk, dus een patch verwachten, misschien eisen als er niets gebeurt, vind ik niet zo vreemd.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    F*k it. Tot thief niks te spelen. Net Sleeping dogs uitgespeeld. Deze maar on demand gekocht. Wel wat veel voor de game, maar ach ...

/Gakkie had nog zo voorgenomen deze niet te kopen :+

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zwak xD. Maar same here. Morgen aanschaffen

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb vrijdag even gespeeld, erg leuk!

Het spe lis grafisch eigenlijk mooier dan ik verwachtte. Wat me wel tegenvalt, zijn de audio bugs en framerate drops soms.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Is de framerate nog lager dan de originele versie?

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ah, ik ben dus niet de enige. Ik heb het spel hierom al uit gezet. Frame rate begon mij al snel te irriteren, helemaal nadat het nog verder dropte omdat er een paar insecten zijn om aan te vallen. Zoals je zegt, onacceptabel dit.

Het lijkt er wel op, ik kan mij echt niet herinneren dat het bij het origineel zo slecht was. Ja het kwam voor, maar volgens mij niet zo vaak als nu.

edit, ik heb hem trouwens op de hdd geinstalleerd. Nog niet geprobeerd zonder hdd.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mocht je nog een USB stick hebben liggen, zet hem daar eens op. Ik heb nu meerdere posts gelezen dat mensen daar positieve ervaringen mee hebben. Bij mij komen de frame drops alleen kijken tijdens het teleporten (met meerdere mensen) en soms als ik een gebouw in of uit loop (heel vaag). Ik heb nooit merkbare frame drops gehad tijdens gevechten met hele hordes aan vijanden. Ik had hem dus al gelijk op mijn usb stick gezet.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb niet zon probleem met de framerate. nergens zo slecht dat het de speelbaarheid beinvloedt, tot nu toe dan. Graphics zijn wel ok, maar gameplay wise is het toch wel wat achterhaald vind ik.

En die controls :x (RB) en (LS) om te dodgen? En hoezo (LS) om met de boog te richten, crisis man!

Heb de lost chapters nooit gespeeld, kan me ook niet echt veel van de game meer herinneren, zit dat gewoon door de story heen verweven of krijg je na het einde nog een stuk om te spelen ?

En krijg je genoeg exp om een multi character te maken of is het beter te focussen op een van de drie kanten (heb vooralsnog voor melee gekozen) ?

Deel Deze Pagina