Alleen X is interessant van dat rijtje vind ik.... En Zelda ben ik al tijden moe. Ze moeten die echt eens updaten, doet al tijden hetzelfde trucje. Op zich is dat niet zo heel erg, maar Zelda is een 'echte gamer' game, maar de texten in de game zijn op kleuter nivo...daar stoor ik me écht aan als ik een Zelda game speel.
Mario Kart lijkt me zo tof, er zijn tegenwoordig weinig games die je gewoon op de bank met je vrienden kan spelen.
60fps en 1080p lijkt me echt genieten met deze nieuwe Mario Kart. Hoop ook op een leuke collectie "classic" tracks. De 3ds versie had ook erg toffe maps, dus beter pakken ze er daar ook een paar van. Wordt de Battle Mode nog een beetje gespeeld eigenlijk?
Ik denk ook dat die game uiteindelijk gecanceld gaat worden. Ben erg blij met m'n Wii U en de games die er aan zitten te komen, maar verder is het wel een beetje een olifant in het zand.
Klopt, ik ga de mijne maar weer verkopen Doe er helemaal niks mee. Mario in ieder geval al verkocht, teveel van hetzelfde.
Nee joh. Elke dag nog nieuws. Gister nog dat WatchDogs is uitgesteld. Pas nog dat Nintendo zn verwachting met -7miljoen heeft bijgesteld. Dat Iwata niet wilt opstappen, bezig met een HEALTH console ofzo. Genoeg nieuws Spoiler Waar blijft de pricedrop Nintendo..
Die vacuum van slecht nieuws stimuleert de verkopen ook niet. Nintendo zou eigenlijk over 1 of 2 jaar een nieuwe console moeten droppen. Daar zit weer het gevaar in dat je achterstand op de PS4 en Xbox one hebt en tevens dat de fans zich tegen je gaan keren omdat hun Wii U in de steek gelaten wordt. Het beste om te doen is het de fans in ieder geval helemaal naar hun zin maken met de meest fantastische games die ze willen en blij zijn met elke koper van de console.
Ze moeten gewoon snel met meer (goede) games komen. Punt. De WiiU hoeft helemaal nog niet kansloos te zijn; maar daarvoor heb je wel meer (goede) games nodig. En dus niet 1tje per 6 maanden.
Ik wacht nog effe Mario Kart af. Dat MOET een topper worden voor mij, en niet weer een 'been there, done that' gevoel geven, want dan gaat de mijn ook op MP.