[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, Assassins Creed Black Flag uitgespeeld.:cool:

Damn, vette game. Met trophy voor alles 100% synchronization. \o/

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zit erin outlast geen savepoint ofzo als je op insane speelt? Pfff mag namelijk weer helemaal opnieuw beginnen...

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De tering.... Zit pas op 38 procent.....

Hahahahaha

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat krijg je als je op insane speelt. :+
    Ik pas op 2% volgens mij :p

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ouch....

Heb het even een tijdje niet aangeraakt, net zoals Tomb Raider....

TR is binnengekomen en gelijk de kast in gegaan.

Zit momenteel Call of Duty Ghosts online te spelen daar ik nu een nieuwe modem van kpn heb gekregen waarbij de upnp het wel doet.

En nu irriteer ik me mateloos aan mezelf dat ik super slecht ben.

Niet normaal slecht... 7/20 5/10 10/25 8/19 2/12 en ga zo door.

Begrijp echt niet hoe die gasten het voor elkaar krijgen hoge killstreaks. Het wordt irritant omdat ik het wil kunnen, maar het lukt niet ;-) en als ik ergens niet tegen kan is iets wat ik niet kan.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik raak ook altijd veel sneller gefrustreerd in CoD. Niet persé omdat ik het niet kan, want dat weet ik en accepteer ik voordat ik begin, maar door de snelheid van de game. Ik kan het niet, maar in CoD kan ik het niet heel snel achter elkaar. :+ In BF is er wat meer downtime waar ik andere kan helpen en punten kan vergaren. Mijn ego opvijzelen. Kills doen er minder toe.
    Maar in CoD... Pff, het lijkt soms alsof ik in een flipperkast zit. Dood. Respawn. Weer dood. Respawn. Weer dood. Respawn. Weer dood. ffuuuu

Ik heb gepiekt rond CoD4 en MW2. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. :'-(

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mw1, Mw2 en Black Ops kon ik nog normaal rond komen met een KD van bijna 1 (ja je leest het goed, bijna 1 hahahahha) maar met ghosts ben ik inderdaad zoals jij beschrijft een flipperkast.

Ik probeer maar tevergeefs verschillende modi te spelen om te kijken waar ik de meeste kansen maak. Maar het is zo frustrerend dst ik hem mogelijk wel snel ga verkopen. Het wordt nu echt irritant en ik kan er niet meer tegen ;-)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn meest gespeelde game sinds de nieuwe gen:cool:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey. Wat is er met Persona gebeurd?! :mad:
    Schaam je niet, dat is in iedere FPS een gigantisch hoog gemiddelde voor mij. :+ Tegen de 1000 potjes in Halo 3 en ik had een k/d ratio van 0.96 ofzo. Met BF4 nu 0.73.
    Mijn doel is altijd 0.5 :cool:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind dat helemaal niet slecht. Je moet gewoon plezier in de game hebben en niet alleen maar letten op kd. Dat verneukt het juist, want je kan niet elk potje goed gaan. Dashboarden is door de kd echt een bekend probleem geworden. Zou toch idioot zijn als ze bij een voetbalwedstrijd gewoon van het veld af zouden stappen.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, ik heb 'm vanmiddag een half uurtje gespeeld. Graphics/framerate waren wel weer een beetje wennen :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn blijkbaar mensen die Fifa spelen en dat normaal vinden! :+

Maar ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk. Een mooie k/d ratio is prima, maar niet iets waar ik mijn plezier uit af leid.
    Delphiki zal me zelfs nog steeds uitlachen om mijn lage SPM in BF, maar fuck it. Ik heb plezier ondanks dat ik een crappy speler ben. En daar gaat het om.

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben geen KD hoer, maar als ik elke potje worst afgeslacht en de aantal kills die ik maak itt het aantal keer dat ik dood ga gruwelijk laag is, dan gaat je speelplezier, althans die van mij eronder lijden.

Als ik bij iedere spawn max 30 seconden leef om weer gekilled te worden, om bij shootouts waarbij ik net zo snel ben, bijna altijd verlies, dan is de lol eraf ;_)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Stop met CoD en begin aan BF! :+

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet vergeten dat Delphiki heel vaak met vaste mensen speelt he :p heeft zoveel invloed op al die scores.

Helaas denken heel veel mensen niet zo.

Dar is niet leuk nee. Merk dat ik daar bij cod ook chagerijnig van raak mede door die killstreaks. dan ga je een paar keer dood en dan blijf je dood gaan. Neem het advies van dulle en pak BF4 op. Veel leuker en een spel waarbij je ook naast kills enorm nuttig voor je team kan zijn.

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heeft insane helemaal geen save points? -_- Zou wel heel gaar zijn... Weet niet hoelang die game duurt maar geen savepoints zou nergens over gaan.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik lach je helemaal niet uit!

ik geef alleen tips :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    'zuig niet zo hard!'
    :+

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Straks even BF4 ophalen :) Yeah!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Nou ja. Ik speel best vaak in me "eentje". Speelde in BF3 en begin BF4 op de 360 altijd met een vaste groep of met Delphiki en Virus, Servantes etc. Idd dat speelt dat altijd lekker. Ook al vertikt Delphiki om een mic te gebruiken. :+
    Maar nu zijn veel mensen van mij groep nog niet overgestapt naar de One. Of zoals Delphiki naar de PS4 gegaan. Dus speel 9 van de 10 keer in me "eentje" maar heb toch een winstpercentage van 84%. Ik zoek als ik een potje join gewoon een goede squad uit meestal. Niet per se qua scores. Maar meer gasten met dezelfde clantag of ik kijk even een halve minuut wel squad nou bij elkaar blijft en met ze alle naar vlaggen gaat. Ben ik na een tijdje niet blij met die squad dan pak ik een andere squad. :)

Laatst bewerkt: 9 feb 2014

Deel Deze Pagina