Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heb je het gedaan, gesoldeerd in de stekker of midden in de kabel? En welke handleiding heb jij gebruikt.
    Zit er zelf ook over na te denken om dit te doen maar ben bang dat als ik iets verkeerd doe dat mijn controller/headset kapot gaat.
    Mijn headset viel ook niet binnen die x1 upgrade omdat het een px5 is

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

2. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een px5. maar ik heb het niet zelf gedaan ik heb 'm van ebay gekocht.
    Deze:

3. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh Nice dan ga ik ook is even op eBay kijken

4. rensvanlaar

Leuk Bevonden:
    1
    Blijft je originele headset van de xbox zelf teminste ook heel. *)

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kan ik ook ergens mijn behaalde achievements online zien? Op Xbox.com staan alleen nog de 360 games. Er is een smartglass app, maar niet voor Mac helaas :mad:.

6. rensvanlaar

Leuk Bevonden:
    1
    Op de console zelf toch? :thumbs:

7. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Zover ik weet alleen op de x1 en smartglass

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag me af hoe je het nu aangesloten hebt. Ik heb altijd nog de oude Xbox 360 gehad zonder HDMI. Dus gebruikte VGA en zo had ik ook mijn headset aangesloten. Hoe gaat dat nu met HDMI dan op de Xbox One? :)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja tuurlijk :). Maar ik vind het soms wel even fijn als ik op x360a.org zit. Dan kun je in de achievement guide snel zien welke je gehaald hebt en nog moet.

Inmiddels is de One een dag of 5 in huis en ik ben er zeer blij mee. De graphics bij BF4 en hoeveelheid zombies zonder drops bij Dead Rising 3 zijn next gen te noemen.

Er vanuit gaande dat het systeem zijn max nog lang niet heeft bereikt belooft veel goeds. De TV mogelijkheden en een aantal voice command spreken mij wel aan. Het werkt nu nog niet helemaal soepel maar het is wel vernieuwend. Ook het 'in-signen' is flink verbeterd en daarmee is Kinect al een stuk waardevoller dan ik verwachtte. Nu de games nog \o/.

10. rensvanlaar

Leuk Bevonden:
    1
    Opticalkabel van headsetstation naar xbox. en headset met talkbackkabeltje in de adapter. en adapter in de controller :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke thanks. Wacht nog even op de officiƫle die lijkt begin Maart te komen.
    Turtlebeach released dan hun headsets, Polk ook en die Titanfall headset is er dan ook.
    Allemaal komen ze met zo audio adapter.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteravond had ik iets raars met Dead Rising 3, ik moet de game tot 4x opstarten alvorens ik het spel kon spelen.
    Iedere keer schoot deze terug naar home.

Iemand hier ook last van? heb helaas maar 1 disk om het te proberen, de andere digitale games werken gewoon goed.

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik heel soms ook last van met BF4, lijkt iets met de X1 te maken hebben, wordt denk ik wel opgelost in de volgende update

14. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Heb jij dan wel meegedaan aan die upgrade actie dat was de enige manier om hem te krijgen of een nieuwe headset preorderen. Die adapter is voorlopig niet los verkrijgbaar stond on de FAQ van die actie

15. Roboduck

Roboduck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen de One net uit was heb ik m.b.v. PayPal Premium voor BF4 aangeschaft en dat werkte allemaal prima!

Gisteren probeerde ik AC4 te kopen vanaf de Amerikaanse Store, maar ik kreeg de foutmelding:

We couldn't get authorization for this. Try a different or new way to pay.

Iemand enig idee hoe dit ineens kan? Premium lukte eind november dus wel, maar nu kan ik niks meer halen?

Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Die nieuwe headsets hebben wel al de adapters straks. Dit zijn "echte" One headsets die upgrade actie was voor "oude" headsets en als de adapter dan komt sturen ze hem op. Maar nu die One headsets allemaal komen met adapters zal het niet lang meer duren voordat die adapter voor iedereen beschikbaar is denk ik. Ze zeiden ook steeds "early 2014" en dat is het nu wel. :)

Laatst bewerkt: 9 feb 2014
  17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    kan iemand mij aub even uitleggen hoe je het kan voorkomen dat als ik Youtube zit te kijken en mijn vriendin komt naast me op de bank zitten dat hij dan haar herkent en dus youtube afsluit?

Zeer irritant, ik vind het best dat mijn vriendin een account/GT/profiel heeft maar kan je de automatische inschakeling van een persoon uitschakelen wanneer deze in het beeld komt van de Kinect? Ik log dan zelf wel handmatig mijn vriendin in als ik dat wil.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kan:

Settings > Sign-in, security & passkey > Kinect sing-in

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks! ben ik gelukkig niet de enige:+:thumbs:

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb het ook voornamelijk bij Battlefield 4. Moest net denk ik wel 8 x opnieuw starten voor hij door ging naar de game 8)

Deel Deze Pagina