rubberbanding is als je af en toe een stapje terug word gezet
oftewel wanneer de client en de server niet gelijk met elkaar lopen
en dat veroorzaakt dan weer verschijnselen als in cover worden neer geschoten e.d
het is er altijd een beetje (omdat de tick rate van de servers van bf4 erg laag is) , dat zie je vooral wanneer een ronde eindigt, dan word je altijd even een paar meter terug gezet
maar een beetje is wel doorheen te spelen, dat maakt niet uit
het word vervelend als er echt laggende spelers in zitten die zelf al + 50ms aan latency hebben, dan nog een server die traag reageert en je komt in een situatie waar je eigenlijk al moet gaan schieten voordat een tegenstander in beeld is
ik snap echt niet hoe het kan dat die bij BF4 zoveel erger is dan bij BF3, vind het echt heel, heel jammer en ik hoop heel erg dat ze de rent-a-servers opties gaan geven om dit tegen te gaan
Met name een limiet om de max ping van server naar client, die wil ik gewoon op max 50ms kunnen zetten
anders ga ik niet voor een server betalen want dan zit je als admin alleen maar in de menu's de amerikanen eruit te filteren ipv te spelen
Oh ja, een restrictie op regio zou ik ook graag willen , liefts alleen NW Europa
maar een ping restrictie het liefst
Laatst bewerkt: 9 feb 2014