Nee ze moeten gewoon 20 fatsoenlijke maps minimaal maken. Als ze er maar 10 maps in zouden doen, mogen die maps nog zo goed en mooi in elkaar zitten dat is gewoon te weinig voor een game waar je de volle mep voor betaald en geen SP bevat.
Bespaar je zelf de teleurstelling. 20 maps gaat echt niet gebeuren. 10 sterke arena maps en ik ben al blij.
Ik hoop dat ze vandaag met nieuws over de Beta komen, en dat we natuurlijk met z'n alle een code krijgen....
wat zou ik balen als ik er naast pis. Zeker omdat ik nog niet overtuigd ben deze te halen. Een beta kan mij denk ik wel over de streep trekken (of mij overtuigen dat het niks voor mij is). Ben benieuwd hoe ze dit beta codes gaan uitdelen. Niet te hopen dat wij als NL er op een of andere manier naast pissen ofzo
Nog niet helemaal bekend. Maar gaat wel met keys dus is niet echt open beta. Maar je hoeft niet te pre orderen om er een te krijgen.
Echt he... je staat op het punt op een hype game te releasen. Mensen beetje gek te maken en vervolgens dit.. Wees gewoon even duidelijk of geef gewoon geen beta. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Er is ook nooit open beta gezegd. Ook weer zoiets. Ze gingen kijken wat ze het beste konden doen. Open of closed met keys. Closed is de optie geworden omdat ze dan rustig mensen kunnen toevoegen ipv gelijk iedereen online.
Daarom is de juiste communicatie ook zo belangrijk wat ze dan bedoelen met een beta. Erg jammer. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
De enige MS One titel die ii interessant vind. Is het al duidelijk hoe erg de verschillen zullen zijn tussen de 360 en One versie? Het waren toch andere developers? Edit: laat maar.... Heb geen Xboxlive meer hahahaha
Andere devs inderdaad. Speel hem mooi op de PC, geen gezeik met Xbox Gold. Mallakai, zo kan je natuurlijk wel blijven zeuren..