Uitslag: (de mooie variant volgt nog) Proficiat! Volgende challenge is A Class @ Catalunya Grand Prix
Wat een ongelofelijk heerlijke en spannende ontknoping van de 12h van Bathurst. En wat knap gereden [yt]OJ2nnEE11UI[/yt] 17 minuten puur genieten!
Heb laatst (verspreid over een paar dagen) de 24 uur van Daytona gekeken. Lekaah! Ik denk dat ik de RUF van de porsche cup wat ga opvoeren voor de challenge van deze week.
Nou ik meld maar eens aan!! Geen idee enkel nog hoe je de score kan bijhouden. Als de auto toch niet maximaal getuned is,... dan kan het toch zijn dat je al een snellere tijd hebt neergezet in die klasse. Dacht namelijk dat je enkel de snelste tijd kan terug zien??
Klopt. Deze week is het de a klasse op catalunya GP. Tune en auto kies jezelf. Eerdere weken was je gebonden aan 1 specifieke auto. Lees de OP maar een door. Wordt een hoop duidelijk. Verder moet je azt b tender ff toevoegen op je xbone aan je friendslist. Daarna kun je los gaan.
Van mij ook, maar heb het helaas vrij druk atm. Éen van de redenen dat ik uiteindelijk derde ben geworden (al wil ik niets afdoen aan de top-top tijden van Novacaine en Icedfire \o/\o/\o/.
Ik weet zeker dat jij nog wel een betere tijd had kunnen zetten, ik ook wel. Als het niet hoeft, dan kan ik het ook niet, de concentratie valt gelijk weg als ik de snelste ronde heb neergezet
Thx,... zal vast ergens onderaan staan. Alhoewel wellicht komt mijn favoriete circuit een keer voorbij.
Vast wel (dat circuit he). Welke is dat als ik vragen mag? EDIT: Je staat erbij Bidle Terugkomend op je vraag: Je ronde in de rival-mode rijden (en verbonden zijn met live) is voldoende om je tijd op 'mijn' leaderboards te doen verschijnen