Diego Costa is een pure spits die het van z'n kracht moet hebben. Slechte dribbelaar en passer. Zeker geen CAM eigenlijk. Daarnaast zou hij nooit 10 chem krijgen met de spelers om hem heen. Rémy is prima i.c.m. Bony. Kracht en snelheid.
Voor de geïnteresseerden: Op FIFAHolland wordt een toernooi georganiseerd waarmee je een Xbox 360 controller kan winnen. Inschrijven kan tot en met vrijdag 21 februari 2014. Het is een FUT toernooi voor bronzen teams, welke 1 gouden topspeler in de selectie hebben. Meer info en inschrijven: FIFAHolland.com
Diego Costa had ik gekocht als CAM (en dus niet als ST). Met 80 dribbling vind ik hem het best aardig doen, alleen de passing en chemistry zijn inderdaad een beetje een probleem. Zou graag een sterkere versie van Oscar hebben.
Wat vinden jullie de beste cb's ? Ik heb vaak problemen dat ze bij een voorzet de bal compleet miskoppen. Ligt dit aan de cb's, aan het spel, of mijn spelkunsten? En wat kan ik hier tegen doen?
Wat is je budget? Ik heb bij mijn CB's altijd sentinel. Maar dat zijn dan wel al CB's met minimaal rond de 70 pace.
Wat is beste cam uit Bpl?zoek iemand met goeie workrate,goeie dribbelaar,fantastisch schot en fysiek redelijk sterk
Het ligt aan je team dat je wilt maken natuurlijk, maar prima verdedigers zijn: Liga BBVA: Sergio Ramos (!), IF Miranda, IF Godin Serie A: SIF Benatia (!), Chiellini (!), IF Bonucci, Barzagli. - IF Chiellini nog niet mee of tegen gespeeld en niets over gehoord, maar zal wel bazig zijn. Bundesliga: Boateng (!), Dante. Ligue 1: Thiago Silva, IF Alex BPL: Kompany, Kaboul.
Varane is prima, maar Mangala vind ik matig door zijn high/high workrates. Komt op, maar kan totaal niet dribbelen en is een matige passer IMO. Boateng > IF en NIF Toprak, ja. Flink sterker, langer, goedkoper.
Ik zoek een sterke, kopsterke cam. Ik heb nu nasri, en bij voorzetten komt hij vaak voor de goal maar kan niets uitrichten. Hebben jullie opties? Zat zelf te denken aan boateng if. Ik maak een compleet nieuw team, dus ik bouw er wel wat om heen. 41212 speel ik overigens. Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Boateng IF vond ik zeer matig. De NIF was veel beter. De IF dribbelt enorm houterig, nam de bal steeds verkeerd aan en de bal sprong steeds van z'n voet. Raar.. Honda is een prima CAM in 41212. H/L en heeft complete stats + prima kopper. Fenomenaal schot ook.
ik heb nu dit team: http://www.futhead.com/14/squads/6613100/ het speelt goed en de achterhoede staat ook goed, enkel ik vind david villa, en cazorla een beetje tegenvallen met wie kan ik ze verwisselen? ik dacht zelf aan eto'o - mata - willian. of anders miss if cazorla lm?? iemand misschien een andere optie? ik heb er een budget vanruim 200k voor.